dc.contributor.author |
Żatuchin, Dimitrij |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-22T17:27:03Z |
|
dc.date.available |
2013-06-22T17:27:03Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-72-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/137 |
|
dc.description.abstract |
Jest połowa roku 2009. Niestety nie oznacza to, że jakość stron typu eCommerce poprawia się. Znane są różne metodologie, techniki oraz instrumenty badań, które niestety wciąż są rzadko używane w polskim Internecie. Wraz z zespołem Simplo.pl oraz na podstawie badań na Politechnice Wrocławskiej wyłoniłem największe błędy użyteczności i dostępności w polskich sklepach internetowych i serwisach usługowych, nie zapominając jednak o dobrych radach projektowania. Rzuca się w oczy zaniedbywanie szczegółów, brak logiki w rozmieszczaniu elementów związanych z procesem sprzedaży, niejasne lub niepełne formularze zamówienia, utrudnione kroki finalizacji. O tym, a także o samej użyteczności, dostępności, liście kontrolnej i rodzajach pozyskiwanej wiedzy o wymaganiach użytkownika w dalszej części. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
eCommerce |
pl_PL |
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.subject |
użyteczność |
pl_PL |
dc.subject |
dostępność |
pl_PL |
dc.subject |
sklep internetowy |
pl_PL |
dc.subject |
lista kontrolna |
pl_PL |
dc.subject |
rodzaje wiedzy |
pl_PL |
dc.title |
Użyteczność eCommerce w 2009 roku – teoria , błędy , przykłady , rozwiązania |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |