Repozytorium PJATK

Użyteczność eCommerce w 2009 roku – teoria , błędy , przykłady , rozwiązania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Żatuchin, Dimitrij
dc.date.accessioned 2013-06-22T17:27:03Z
dc.date.available 2013-06-22T17:27:03Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-72-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/137
dc.description.abstract Jest połowa roku 2009. Niestety nie oznacza to, że jakość stron typu eCommerce poprawia się. Znane są różne metodologie, techniki oraz instrumenty badań, które niestety wciąż są rzadko używane w polskim Internecie. Wraz z zespołem Simplo.pl oraz na podstawie badań na Politechnice Wrocławskiej wyłoniłem największe błędy użyteczności i dostępności w polskich sklepach internetowych i serwisach usługowych, nie zapominając jednak o dobrych radach projektowania. Rzuca się w oczy zaniedbywanie szczegółów, brak logiki w rozmieszczaniu elementów związanych z procesem sprzedaży, niejasne lub niepełne formularze zamówienia, utrudnione kroki finalizacji. O tym, a także o samej użyteczności, dostępności, liście kontrolnej i rodzajach pozyskiwanej wiedzy o wymaganiach użytkownika w dalszej części. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce;
dc.subject eCommerce pl_PL
dc.subject Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science pl_PL
dc.subject użyteczność pl_PL
dc.subject dostępność pl_PL
dc.subject sklep internetowy pl_PL
dc.subject lista kontrolna pl_PL
dc.subject rodzaje wiedzy pl_PL
dc.title Użyteczność eCommerce w 2009 roku – teoria , błędy , przykłady , rozwiązania pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto