dc.contributor.author |
Wichrowski, Marcin |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-22T17:23:42Z |
|
dc.date.available |
2013-06-22T17:23:42Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-72-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/136 |
|
dc.description.abstract |
Aplikacja Adobe Flash od kilku lat stanowi multimedialny standard w projektowaniu bogatych wizualnie i interakcyjnie treści w sieci. Dzięki rozwijanym dodatkowym bibliotekom możliwe staje się rozszerzenie funkcjonalności produkcji Flash o nowe metody prezentacji i interakcji. Omawiane w artykule przykłady dotyczą opracowanych przez entuzjastów bezpłatnych bibliotek WiiFlash21 oraz FLARToolKit22. Pierwsza pozwala na komunikację z poziomu języka ActionScript z kontrolerami do konsoli Nintendo Wii, natomiast druga odpowiada za obsługę technologii Augmented Reality. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.subject |
Interfejsy Flash |
pl_PL |
dc.subject |
Nintendo Wii |
pl_PL |
dc.subject |
WiiFlash |
pl_PL |
dc.subject |
FLARToolKit |
pl_PL |
dc.subject |
augmented reality |
pl_PL |
dc.title |
Nowe metody interakcji w Adobe Flash |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |