Repozytorium PJATK

Wizualizacje architektoniczne w reklamie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Trojanowski, Karol
dc.date.accessioned 2021-09-22T10:52:42Z
dc.date.available 2021-09-22T10:52:42Z
dc.date.issued 2021-09-22
dc.identifier.issn 2019/LIC/WIZ/54
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1364
dc.description.abstract Na samym początku w pracy „Wizualizacje architektoniczne w reklamie” opisane zostały sposoby, jakimi posługiwała się reklama na przestrzeni wieków. Opisane zostało również znaczenie reklamy dla społeczeństwa i to jak ogromny wpływ mają poszczególne jej aspekty oddziałując na konkretną grupę ludzi, a także co musi zawierać w sobie reklama, aby być wiarygodną. Zostały również opisane mechanizmy działania reklamy. W dalszej części, przedstawione zostały sposoby opracowania skutecznego konceptu reklamy. Także w tej części opisane zostało opracowanie wizualizacji architektonicznej jako produktu przystosowanego pod reklamę oraz tego. Potem znajduje się przybliżony, streszczony proces powstawania wizualizacji oraz opis tego, co jest ważne w komunikacji między twórcą reklamy a klientem (odbiorcą). W rodziale trzecim opisane są pokrótce sposoby usprawniania całego procesu. Po rozdziale trzecim znajdują się krótkie, acz konkretne wnioski płynące z całej pracy pisemnej. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5478
dc.subject Reklama pl_PL
dc.subject wizualizacje pl_PL
dc.subject wizualizacje architektoniczne pl_PL
dc.subject społeczeństwo pl_PL
dc.subject proces twórczy pl_PL
dc.subject koncept pl_PL
dc.subject projekt pl_PL
dc.title Wizualizacje architektoniczne w reklamie pl_PL
dc.title.alternative Wizualizacja konceptu apartamentu mieszkalnego pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto