dc.description.abstract |
Na samym początku w pracy „Wizualizacje architektoniczne w reklamie” opisane zostały sposoby, jakimi posługiwała się reklama na przestrzeni wieków. Opisane zostało również znaczenie reklamy dla społeczeństwa i to jak ogromny wpływ mają poszczególne jej aspekty oddziałując na konkretną grupę ludzi, a także co musi zawierać w sobie reklama, aby być wiarygodną. Zostały również opisane mechanizmy działania reklamy.
W dalszej części, przedstawione zostały sposoby opracowania skutecznego konceptu reklamy. Także w tej części opisane zostało opracowanie wizualizacji architektonicznej jako produktu przystosowanego pod reklamę oraz tego. Potem znajduje się przybliżony, streszczony proces powstawania wizualizacji oraz opis tego, co jest ważne w komunikacji między twórcą reklamy a klientem (odbiorcą).
W rodziale trzecim opisane są pokrótce sposoby usprawniania całego procesu.
Po rozdziale trzecim znajdują się krótkie, acz konkretne wnioski płynące z całej pracy pisemnej. |
pl_PL |