dc.contributor.author |
Savchenko, Valeriia |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-22T10:27:32Z |
|
dc.date.available |
2021-09-22T10:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-22 |
|
dc.identifier.issn |
2019/LIC/WIZ/50 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1363 |
|
dc.description.abstract |
Praca dyplomowa opisuje pojęcie brandingu oraz to jak ważny jest życiu oraz działalności firm i
organizacji. Zostały w niej zawarte historia samego pojęcia - brandingu - oraz jego rozwinięcia,
znane przykłady oraz wyjątki. W pracy znalazło się także kilka słów o moim doświadczeniu z pracy
w firmie bez brandingu i opis problemów, które powstają w przypadku rezygnacji z zasad
graficznych marki. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5293 |
|
dc.subject |
branding |
pl_PL |
dc.subject |
design |
pl_PL |
dc.subject |
historia designu |
pl_PL |
dc.title |
Co jest branding I jak on wpływa na działalność i rozwój firm oraz kampanii |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Tworzenie brandingu Polish Street Art festival |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |