Repozytorium PJATK

Co jest branding I jak on wpływa na działalność i rozwój firm oraz kampanii

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Savchenko, Valeriia
dc.date.accessioned 2021-09-22T10:27:32Z
dc.date.available 2021-09-22T10:27:32Z
dc.date.issued 2021-09-22
dc.identifier.issn 2019/LIC/WIZ/50
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1363
dc.description.abstract Praca dyplomowa opisuje pojęcie brandingu oraz to jak ważny jest życiu oraz działalności firm i organizacji. Zostały w niej zawarte historia samego pojęcia - brandingu - oraz jego rozwinięcia, znane przykłady oraz wyjątki. W pracy znalazło się także kilka słów o moim doświadczeniu z pracy w firmie bez brandingu i opis problemów, które powstają w przypadku rezygnacji z zasad graficznych marki. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5293
dc.subject branding pl_PL
dc.subject design pl_PL
dc.subject historia designu pl_PL
dc.title Co jest branding I jak on wpływa na działalność i rozwój firm oraz kampanii pl_PL
dc.title.alternative Tworzenie brandingu Polish Street Art festival pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto