Repozytorium PJATK

,,GAME IS OVER – Czyli jak świat gier się pogorszył”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kossakowski, Maksymilian
dc.date.accessioned 2021-09-22T09:43:36Z
dc.date.available 2021-09-22T09:43:36Z
dc.date.issued 2021-09-22
dc.identifier.issn 2019/LIC/WIZ/42
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1355
dc.description.abstract Gry, chociaż swoje początki miały już w starożytności, rozpoznawane są przede wszystkim ze swoich debiutów na urządzeniach elektronicznych. Mowa tu oczywiście o konsolach oraz przełomie społecznym i kulturowym jakim było wynalezienie pierwszego komputera. Początkowo rozwój gier zarówno konsolowych jak i komputerowych był niezwykle imponujący i z roku na rok nabierał niebywałego tempa. Korporacje i firmy rosły w siłę i stawały się potęgami na skale światową. Gry zaczęły znacząco wpływać na społeczeństwo, tworząc odrębne środowiska fanów a nawet autonomicznych twórców. Wraz z rozwojem technologicznym, dostępnych było coraz więcej nowych możliwości i gry stawały się coraz bardziej realistyczne oraz złożone. Wbrew oczekiwaniom miało to jednak niezwykle negatywny wpływ na ich kreatywną jakość oraz przekaz. Rozwijały one kulturę nienawiści, nietolerancji, przemocy oraz hazardu. Obecnie z przerażeniem patrzymy na kierunek w jakim podąża monstrualny przemysł gier komputerowych, który nie wiele ma wspólnego ze swoimi pierwotnymi początkami. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5279
dc.subject Gra pl_PL
dc.subject Komputer pl_PL
dc.subject Konsola pl_PL
dc.subject Atari pl_PL
dc.subject Arcade pl_PL
dc.title ,,GAME IS OVER – Czyli jak świat gier się pogorszył” pl_PL
dc.title.alternative All Lights Matter pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto