Repozytorium PJATK

Gry komputerowe a grafika

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Khomich, Alena
dc.date.accessioned 2021-09-22T09:37:45Z
dc.date.available 2021-09-22T09:37:45Z
dc.date.issued 2021-09-22
dc.identifier.issn 2019/LIC/WIZ/41
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1354
dc.description.abstract Wizualizacja jest jednym z najważniejszych elementów w produkcji gier wideo. Styl graficzny nadaje wyjątkową atmosferę oraz robi grę bardziej a trakcyjną i fascynującą. Niniejsza praca, podejmuje badania w obszarze wizualnej koncepcji gier komputerowych. Najbardziej rozpowszechni style artystyczne i proces ich rozwoju zaczyna od prostej grafiki wektorowej kiedy powstały pierwsze automaty i do dzisiejszych czasów kiedy technologii dają twórcom możliwość zrealizować ambitne i oryginalne pomysły. Również poznamy jaką rolę pewni grafika w rozwoju gier oraz proces powstawania stylu graficznego. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5278
dc.subject Gra komputerowa pl_PL
dc.subject styl wizualny pl_PL
dc.subject stylizacja pl_PL
dc.subject realizm pl_PL
dc.subject interfejs pl_PL
dc.subject postać pl_PL
dc.subject środowisko pl_PL
dc.subject level design pl_PL
dc.subject efekty specjalne pl_PL
dc.subject gameplay pl_PL
dc.subject grafika koncepcyjna pl_PL
dc.subject mood board pl_PL
dc.subject foto-reference pl_PL
dc.subject model 3d pl_PL
dc.title Gry komputerowe a grafika pl_PL
dc.title.alternative Książka artystyczna “Magiczny las i jego mieszkańcy” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto