dc.contributor.author | Khomich, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T09:37:45Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T09:37:45Z | |
dc.date.issued | 2021-09-22 | |
dc.identifier.issn | 2019/LIC/WIZ/41 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1354 | |
dc.description.abstract | Wizualizacja jest jednym z najważniejszych elementów w produkcji gier wideo. Styl graficzny nadaje wyjątkową atmosferę oraz robi grę bardziej a trakcyjną i fascynującą. Niniejsza praca, podejmuje badania w obszarze wizualnej koncepcji gier komputerowych. Najbardziej rozpowszechni style artystyczne i proces ich rozwoju zaczyna od prostej grafiki wektorowej kiedy powstały pierwsze automaty i do dzisiejszych czasów kiedy technologii dają twórcom możliwość zrealizować ambitne i oryginalne pomysły. Również poznamy jaką rolę pewni grafika w rozwoju gier oraz proces powstawania stylu graficznego. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5278 | |
dc.subject | Gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | styl wizualny | pl_PL |
dc.subject | stylizacja | pl_PL |
dc.subject | realizm | pl_PL |
dc.subject | interfejs | pl_PL |
dc.subject | postać | pl_PL |
dc.subject | środowisko | pl_PL |
dc.subject | level design | pl_PL |
dc.subject | efekty specjalne | pl_PL |
dc.subject | gameplay | pl_PL |
dc.subject | grafika koncepcyjna | pl_PL |
dc.subject | mood board | pl_PL |
dc.subject | foto-reference | pl_PL |
dc.subject | model 3d | pl_PL |
dc.title | Gry komputerowe a grafika | pl_PL |
dc.title.alternative | Książka artystyczna “Magiczny las i jego mieszkańcy” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |