Repozytorium PJATK

WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Taran, Valeriia
dc.date.accessioned 2021-09-21T10:59:22Z
dc.date.available 2021-09-21T10:59:22Z
dc.date.issued 2021-09-21
dc.identifier.issn 2019/LIC/WIZ/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1331
dc.description.abstract Praca dyplomowa opisuje proces tworzenia projektu "Moj Świat". Opisuje problemy, które pojawiły się w procesie tworzenia pracy praktycznej. Zostało sformułowane pojęcie "Wirtualnej Rzeczywistości". Koncepcja projektu została szczegółowo opisana. Analizowana jest również historia Wirtualnej Rzeczywistości. Analizowane są obszary Wirtualnej Rzeczywistości, w których jest ona wykorzystywana, oraz obszary, w których będzie wykorzystywana w przyszłości. Praca opisuje pozytywne i negatywne aspekty Wirtualnej Rzeczywistości. Wirtualna Rzeczywistość traktowana jest jako fenomen XXI wieku. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5093
dc.subject Wirtualna R zeczywistość pl_PL
dc.subject 3D pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject grafika pl_PL
dc.title WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ pl_PL
dc.title.alternative TWORZENIE GRY "MÓJ ŚWIAT" pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto