dc.contributor.author | Taran, Valeriia | |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T10:59:22Z | |
dc.date.available | 2021-09-21T10:59:22Z | |
dc.date.issued | 2021-09-21 | |
dc.identifier.issn | 2019/LIC/WIZ/18 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1331 | |
dc.description.abstract | Praca dyplomowa opisuje proces tworzenia projektu "Moj Świat". Opisuje problemy, które pojawiły się w procesie tworzenia pracy praktycznej. Zostało sformułowane pojęcie "Wirtualnej Rzeczywistości". Koncepcja projektu została szczegółowo opisana. Analizowana jest również historia Wirtualnej Rzeczywistości. Analizowane są obszary Wirtualnej Rzeczywistości, w których jest ona wykorzystywana, oraz obszary, w których będzie wykorzystywana w przyszłości. Praca opisuje pozytywne i negatywne aspekty Wirtualnej Rzeczywistości. Wirtualna Rzeczywistość traktowana jest jako fenomen XXI wieku. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5093 | |
dc.subject | Wirtualna R zeczywistość | pl_PL |
dc.subject | 3D | pl_PL |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | grafika | pl_PL |
dc.title | WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ | pl_PL |
dc.title.alternative | TWORZENIE GRY "MÓJ ŚWIAT" | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |