dc.contributor.author |
Matysiak Szóstek, Agnieszka |
|
dc.contributor.author |
Eggen, Berry |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-22T16:37:44Z |
|
dc.date.available |
2013-06-22T16:37:44Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-72-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/132 |
|
dc.description.abstract |
Ilościowa i jakościowa ocena potrzeb użytkowników jest od lat uznawana za źródło informacji i inspiracji przy projektowaniu systemów technologicznych. Na potrzeby dziedziny Human Computer Interaction (HCI) stworzono lub zaadoptowano z innych dziedzin nauki wiele metod pozwalających na zrozumienie tych potrzeb. Jedną z najbardziej rozpowszechnionych jest dziś metoda
„Contextual Inquiry”, która pozwala na badanie potrzeb użytkowników w kontekście zadania, w którym technologia powinna im pomagać. Metoda ta jednak nie zawsze jest w stanie dogłębnie zidentyfikować niuanse ludzkich potrzeb. W tym artykule porównana jest skuteczność metody Contextual Inquiry z mniej znaną metodą Repertory Grid Technique przy badaniu potrzeb użytkowników potrzebnych dla sformułowania wskazówek projektowych przy tworzeniu klientów emailowych. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
Analiza potrzeb użytkowników |
pl_PL |
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.subject |
tworzenie wskazówek projektowych |
pl_PL |
dc.subject |
Contextual Inquiry |
pl_PL |
dc.subject |
Repertory Grid Technique |
pl_PL |
dc.title |
Ocena potrzeb użytkowników – porównanie wyników uzyskanych przy użyciu metody Contextual Inquiry z metodą Repertory Grid Technique |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |