Repozytorium PJATK

Branding marki osobistej - Tvórcza

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Krawczyk, Martyna
dc.date.accessioned 2021-09-21T09:09:20Z
dc.date.available 2021-09-21T09:09:20Z
dc.date.issued 2021-09-21
dc.identifier.issn 2019/LIC/WIZ/2
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1315
dc.description.abstract Niniejsza praca przedstawia historię i genezę grupy De Stijl, jej założenia, a także sylwetki twórców (Piet Mondrian, Theo van Doesburg). Celem jest ukazanie najważniejszych cech ruchu, które z jednej strony wpisują go silnie w charakter prądów rodzących się w pierwszej połowie XX wieku, z drugiej sprawiają, że był kierunkiem nowatorskim, jednocześnie wprowadzającym do projektowania graficznego zasady, z których twórcy korzystają po dziś dzień. Wiele elementów De Stijlu bowiem, przeniknęło do współczesnej sztuki (w tym m.in. do grafiki użytkowej) stanowiąc fundamentalne zasady jej tworzenia. Praca stara się odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób zasady ustanowione 100 lat temu oddziałują na współczesne projektowanie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4985
dc.subject De Stijl pl_PL
dc.subject neoplastycyzm pl_PL
dc.subject Piet Mondrian pl_PL
dc.subject Theo van Doesburg pl_PL
dc.subject projektowanie graficzne pl_PL
dc.subject mondrianizm pl_PL
dc.title Branding marki osobistej - Tvórcza pl_PL
dc.title.alternative Fenomen i popularyzacja kierunku De Stijl oraz jego wpływ na współczesne projektowanie pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto