dc.contributor.author | Krawczyk, Martyna | |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T09:09:20Z | |
dc.date.available | 2021-09-21T09:09:20Z | |
dc.date.issued | 2021-09-21 | |
dc.identifier.issn | 2019/LIC/WIZ/2 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1315 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca przedstawia historię i genezę grupy De Stijl, jej założenia, a także sylwetki twórców (Piet Mondrian, Theo van Doesburg). Celem jest ukazanie najważniejszych cech ruchu, które z jednej strony wpisują go silnie w charakter prądów rodzących się w pierwszej połowie XX wieku, z drugiej sprawiają, że był kierunkiem nowatorskim, jednocześnie wprowadzającym do projektowania graficznego zasady, z których twórcy korzystają po dziś dzień. Wiele elementów De Stijlu bowiem, przeniknęło do współczesnej sztuki (w tym m.in. do grafiki użytkowej) stanowiąc fundamentalne zasady jej tworzenia. Praca stara się odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób zasady ustanowione 100 lat temu oddziałują na współczesne projektowanie. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4985 | |
dc.subject | De Stijl | pl_PL |
dc.subject | neoplastycyzm | pl_PL |
dc.subject | Piet Mondrian | pl_PL |
dc.subject | Theo van Doesburg | pl_PL |
dc.subject | projektowanie graficzne | pl_PL |
dc.subject | mondrianizm | pl_PL |
dc.title | Branding marki osobistej - Tvórcza | pl_PL |
dc.title.alternative | Fenomen i popularyzacja kierunku De Stijl oraz jego wpływ na współczesne projektowanie | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |