Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2019 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2019 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Przeździecka, Oliwia (2021-09-21)
    This study shows what a tattoo is in general, how the approach to tattooing has changed over the millennia. It also describes the world of Polish criminal tattoo from 1970s and 1980s. It shows why convicts decide on ...
  • Rusińska, Dominika (2021-09-22)
    Przedmiotem pracy jest omówienie dwóch wybranych adaptacji filmowych „Pieśni o Nibelungach”. Praca rozpoczyna się od przedstawienia motywacji do jej napisania oraz wyjaśnienia z jakiego powodu zostały wybrane te dwie ...
  • Falana, Marta (2021-09-22)
    Alexander od najmłodszych lat wiedział, że chce zostać w przyszłości projektantem mody. Dążył do tego celu. Nie miał łatwo w życiu. Pochodził z ubogiej rodziny. Nie poddawał się, doświadczenie nabierał w pracowniach ...
  • Prusik, Piotr Aleksander (2022-11-02)
    Podsumowując te przemyślenia można śmiało powiedzieć, że bazary miały największe znaczenie kulturowe, socjologiczne ale i ekonomiczne w czasach PRL-u, kiedy idealnie rozwinięty na nich czarny rynek dostarczał społeczeństwu ...
  • Krawczyk, Martyna (2021-09-21)
    Niniejsza praca przedstawia historię i genezę grupy De Stijl, jej założenia, a także sylwetki twórców (Piet Mondrian, Theo van Doesburg). Celem jest ukazanie najważniejszych cech ruchu, które z jednej strony wpisują go ...
  • Solińska, Aleksandra (2021-09-21)
    This dissertation examines the ideas and mechanisms behind the creation of a visual identity of the four famous sports gear companies of my choice. By examining this very complex process, it became clear that a brand’s ...
  • Kostrzewa, Martyna (2021-09-22)
    This dissertation aims to shine the light on how concept artists interpret and use information during the process of creating creature designs for the purpose of a video game. I will examine the relationship between ...
  • Sikorski, Mateusz (2021-09-21)
    Sztuka w dzisiejszych czasach nie oznacza tylko farb olejnych na płótnie, nie jest prezentowana już tylko w muzeach i galeriach sztuki. Wraz z rozwojem technologii i wynalezieniem komputerów, tworzenie stało się bardziej ...
  • Savchenko, Valeriia (2021-09-22)
    Praca dyplomowa opisuje pojęcie brandingu oraz to jak ważny jest życiu oraz działalności firm i organizacji. Zostały w niej zawarte historia samego pojęcia - brandingu - oraz jego rozwinięcia, znane przykłady oraz wyjątki. ...
  • Kania, Michał (2021-09-22)
    W swojej pracy starałem się zarysować dzieje designu/projektowania użytkowego od jego początków do czasów współczesnych, w których to funkcjonuje wiele różnorodnych dziedzin projektowania. Szczególną uwagę zwracam na ...
  • Rakowski, Krzysztof (2021-09-22)
    Praca zawiera w sobie informacje na temat szeroko pojętego designu w branży alkoholowej. Pierwszy dział opisuje historię, proces produkcji oraz przedstawia na podstawie wybranych przykładów podobieństwa i różnice w wyglądzie ...
  • Mieszczanek, Zuzanna (2021-09-22)
    W poniższym tekście starałam się rozważy zagadnienie jakim jest wiara oraz zastanowić się nad instytucją kościoła, czy jest nam potrzebna, jak na nas wpływa i czemu ciągle przy niej trwamy. Pisałam o emocjach oraz o ...
  • Bardecka, Diana (2021-09-22)
    Niniejsza praca ma na celu przedstawić genezę archetypu zwanego Femme Fatale – kobiety fatalnej, który był często wykorzystywanym motywem w literaturze i sztuce na przestrzeni wieków. Pokazuję jej cechy, przykłady oraz jak ...
  • Kossakowski, Maksymilian (2021-09-22)
    Gry, chociaż swoje początki miały już w starożytności, rozpoznawane są przede wszystkim ze swoich debiutów na urządzeniach elektronicznych. Mowa tu oczywiście o konsolach oraz przełomie społecznym i kulturowym jakim było ...
  • Khomich, Alena (2021-09-22)
    Wizualizacja jest jednym z najważniejszych elementów w produkcji gier wideo. Styl graficzny nadaje wyjątkową atmosferę oraz robi grę bardziej a trakcyjną i fascynującą. Niniejsza praca, podejmuje badania w obszarze ...
  • Rasińska, Milena (2021-09-22)
    W pierwszym rozdziale definiuję gry komputerowe i książki i omawiam ich znaczenie. Tu zwracam uwagę w szczególności na różnice w historii i technologii tych mediów i wynikające z nich różnice w ich postrzeganiu przez ...
  • Włoczewska, Zofia (2021-09-22)
    My diploma thesis discusses stress and stress relief techniques. The target group of my project are the students age 18-30. Stress is an everyday phenomenon encountered by young people, but they are not aware how aggravating ...
  • Pruska, Adrianna (2021-09-22)
    Powyższa praca dotyczy identyfikacji wizualnej w ujęciu marki miejskiej. Przedstawia różnicę między znakiem marki a logiem promocyjnym jednostki terytorialnej. Zagłębia się w teorię marketingu terytorialnego, który jest ...
  • Ostapkowicz, Kinga (2021-09-21)
    My thesis is about the impact of visual language and typography on Alzheimer's disease and how we can use them to design, for example, an exercise book. In my thesis, I discuss the idea of giving people suffering from ...
  • Russak, Magdalena (2021-09-21)
    Praca mówi o nurcie steampunku, który na przestrzeni lat ewoluował, poczynając od dzieł literackich i stopniowo zaczął przejawiać się w innych formach ekspresji artystycznej. Pierwszy rozdział opisuje kontekst historyczny ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto