Repozytorium PJATK

Obszary zainteresowań ( ang . area of interest - AOI ) jako metoda analizy wyników badania eye tracking

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Jardanowski, Piotr
dc.contributor.author Chojnacki, Wojciech
dc.date.accessioned 2013-06-22T16:00:48Z
dc.date.available 2013-06-22T16:00:48Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-72-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/128
dc.description.abstract Celem artykułu jest pokazanie korzyści i ograniczeń wynikających z zastosowania obszarów zainteresowań w analizie danych z badań eye tracking20. Obszary zainteresowań umożliwiają wydzielenie z masy spojrzeń tych, które dotyczą wyodrębnionego miejsca na stronie internetowej np. logo, menu głównego czy zdjęć. Uzyskane w ten sposób wyniki pozwalają na dokładną analizę ilościową spojrzeń i stosowanie miar statystycznych, a tym samym stanowią przewagę w stosunku do map termicznych. Analiza z wykorzystaniem AOI staje się problematyczna przy stronach o zmiennej konstrukcji (np. długości) oraz w mechanizmach typu AJAX lub RIA. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce;
dc.subject Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science pl_PL
dc.subject eyetracking pl_PL
dc.subject śledzenie wzroku pl_PL
dc.subject badania użyteczności pl_PL
dc.title Obszary zainteresowań ( ang . area of interest - AOI ) jako metoda analizy wyników badania eye tracking pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto