dc.contributor.author |
Jardanowski, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Chojnacki, Wojciech |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-22T16:00:48Z |
|
dc.date.available |
2013-06-22T16:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-72-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/128 |
|
dc.description.abstract |
Celem artykułu jest pokazanie korzyści i ograniczeń wynikających z zastosowania obszarów zainteresowań w analizie danych z badań eye tracking20. Obszary zainteresowań umożliwiają wydzielenie z masy spojrzeń tych, które dotyczą wyodrębnionego miejsca na stronie internetowej np. logo, menu głównego czy zdjęć. Uzyskane w ten sposób wyniki pozwalają na dokładną analizę ilościową spojrzeń i stosowanie miar statystycznych, a tym samym stanowią przewagę w stosunku do map termicznych. Analiza z wykorzystaniem AOI staje się problematyczna przy stronach o zmiennej konstrukcji (np. długości) oraz w mechanizmach typu AJAX lub RIA. |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.subject |
eyetracking |
pl_PL |
dc.subject |
śledzenie wzroku |
pl_PL |
dc.subject |
badania użyteczności |
pl_PL |
dc.title |
Obszary zainteresowań ( ang . area of interest - AOI ) jako metoda analizy wyników badania eye tracking |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |