dc.contributor.author |
Jurkiewicz, Barbara |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-18T06:53:09Z |
|
dc.date.available |
2021-09-18T06:53:09Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-18 |
|
dc.identifier.issn |
2018/LIC/PWN/4 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1285 |
|
dc.description.abstract |
Zainteresowanie posiadaniem potomstwa i chęć poszerzenia wiedzy na temat porodu oraz wychowania sprawia, iż rodzice decydują się najczęściej na bezpłatne doszkalanie z zakresu pielęgnacji dziecka, sponsorowane przez Ministerstwo Zdrowia. Gruntowne przygotowanie do porodu oraz opieki to podstawa sukcesu w nastręczających trudności początkach rodzicielstwa.
W związku ze zwiększającym się zainteresowaniem teorią oraz praktyką dotyczącą pielęgnacji i przygotowania do porodu pojawia się coraz więcej szkół prywatnych, firm prowadzonych przez położne oraz placówek przyszpitalnych oferujących warsztaty poszerzające wiedzę w tym temacie. Wrażenie profesjonalizmu po kursie owocuje najczęściej dalszą współpracą podczas porodu. Najczęściej wybierane szkoły rodzenia przez przyszłych rodziców uzyskują pozytywną opinię i stają się popularnym wyborem kobiet w ciąży.
Miejsce, które wybrałam na szkołę rodzenia to Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny w Warszawie. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4570 |
|
dc.title |
Projekt wnętrz szkoły rodzenia w szpitalu na Mokotowie |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Projekt identyfikacji wizualnej szkoły rodzenia |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |