Repozytorium PJATK

Wirtualna Rzeczywistość w grach i filmie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Karowiec, Roman
dc.date.accessioned 2021-09-17T11:23:57Z
dc.date.available 2021-09-17T11:23:57Z
dc.date.issued 2021-09-17
dc.identifier.issn 2019/M/WIZ/23
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1274
dc.description.abstract Praca zawiera w sobie informacje na temat wirtualnej rzeczywistości i jak jest wykorzystana w grach i filmie. Pierwszy rozdział opisuje czym jest wirtualna rzeczywistość, definicje VR, historię powstawania pierwszych prototypów oraz jakich oprogramowani i sprzętu się w dzisiejszych czasach używa. Następnie przechodzimy do rozdziału z opisem współczesnych media i ich zastosowanie w życiu codziennym człowieka. Kolejna część przedstawiam nam możliwe zastosowania technologii wirtualnej rzeczywistości. Czwarty rozdział, wirtualna rzeczywistość w grach i filmie zawiera w sobie opisy wybranych prze zemnie produktów, jakie zawierają w sobie lub działają za pomocą wirtualnej rzeczywistości. Podsumowanie mojej pracy mieści w sobie moje osobiste spojrzenie na wirtualną rzeczywistość, którą oparłem na bibliografii podanej na końcu racy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5261
dc.subject Wirtualna Rzeczywistość pl_PL
dc.subject Gry VR pl_PL
dc.subject Filmy VR pl_PL
dc.title Wirtualna Rzeczywistość w grach i filmie pl_PL
dc.title.alternative Wirtualny spacer po lesie pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto