dc.contributor.author |
Kosonowska, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-17T10:03:29Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T10:03:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-17 |
|
dc.identifier.issn |
2019/M/WIZ/18 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1269 |
|
dc.description.abstract |
W pracy magisterskiej przeanalizowałam problem wykorzystania różnych narzędzi artystycznych związanych z nowymi technologiami w procesie twórczym. Problem został omówiony na podstawie najnowszych projektów trzech artystów sztuki współczesnej: Mariny Abramović, Anisha Kapoora oraz Olafura Eliassona. Analiza obejmuje rozumienie współczesnych rozwiązań technologicznych w kontekście sztuki oraz ich wpływu na życie człowieka. Praca przedstawia zróżnicowane podejścia artystów do nowych technologii, przede wszystkim VR oraz do definicji granicy między światem rzeczywistym a wirtualnym. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5123 |
|
dc.subject |
immersja |
pl_PL |
dc.subject |
VR |
pl_PL |
dc.subject |
komunikat |
pl_PL |
dc.subject |
sztuka współczesna |
pl_PL |
dc.title |
„ Kreacja nowych światów w sztuce a postęp technologiczny” |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Współczesne rodzaje kimono |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |