Repozytorium PJATK

Uwarunkowania psychologiczne i kulturowe wpływające na projektowanie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Jastrzębska, Katarzyna
dc.date.accessioned 2021-09-17T09:58:25Z
dc.date.available 2021-09-17T09:58:25Z
dc.date.issued 2021-09-17
dc.identifier.issn 2019/M/WIZ/17
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1268
dc.description.abstract Praca skupia się głównie na opisaniu najpopularniejszych i najbardziej wpływowych uwarunkowań ludzkiej psychiki. Opisuje znaczenie na przykład kolorów i kształtów, tego jak postrzegamy świat poprzez zmysły. Następnie skupia się na przedstawieniu świata plastycznego i zasad działających w nim opisanych przez Rudolfa Arncheima oraz projektowaniu skupionym na użytkowniku. Opisuje procesy psychologiczne, w tym na przykład błędy poznawcze oraz antropologiczne, które ukształtowały nasze podejście do wielu kwestii w projektowaniu. Na zakończenie podane są przykładowe case studies oraz rozdział odnoszący się do przyszłości projektowania, skupiający się na robotach i sztucznej inteligencji. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5122
dc.subject projektowanie pl_PL
dc.subject emocje pl_PL
dc.subject kultura pl_PL
dc.subject socjologia pl_PL
dc.subject psychologia pl_PL
dc.subject roboty pl_PL
dc.title Uwarunkowania psychologiczne i kulturowe wpływające na projektowanie pl_PL
dc.title.alternative Branding oraz kampania reklamowa dla salonu fryzjerskiego Pod Włos pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto