dc.contributor.author |
Jastrzębska, Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-17T09:58:25Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T09:58:25Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-17 |
|
dc.identifier.issn |
2019/M/WIZ/17 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1268 |
|
dc.description.abstract |
Praca skupia się głównie na opisaniu najpopularniejszych i najbardziej wpływowych uwarunkowań ludzkiej psychiki. Opisuje znaczenie na przykład kolorów i kształtów, tego jak postrzegamy świat poprzez zmysły. Następnie skupia się na przedstawieniu świata plastycznego i zasad działających w nim opisanych przez Rudolfa Arncheima oraz projektowaniu skupionym na użytkowniku. Opisuje procesy psychologiczne, w tym na przykład błędy poznawcze oraz antropologiczne, które ukształtowały nasze podejście do wielu kwestii w projektowaniu. Na zakończenie podane są przykładowe case studies oraz rozdział odnoszący się do przyszłości projektowania, skupiający się na robotach i sztucznej inteligencji. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5122 |
|
dc.subject |
projektowanie |
pl_PL |
dc.subject |
emocje |
pl_PL |
dc.subject |
kultura |
pl_PL |
dc.subject |
socjologia |
pl_PL |
dc.subject |
psychologia |
pl_PL |
dc.subject |
roboty |
pl_PL |
dc.title |
Uwarunkowania psychologiczne i kulturowe wpływające na projektowanie |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Branding oraz kampania reklamowa dla salonu fryzjerskiego Pod Włos |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |