dc.contributor.author |
Halubnichaya, Aliaksandra |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-17T09:41:18Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T09:41:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-17 |
|
dc.identifier.issn |
2019/M/WIZ/15 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1266 |
|
dc.description.abstract |
Praca składa się z wstępu, czterech rozdziałów oraz zakończenia. Pierwszy rozdział pracy stanowi wprowadzenie do omawianej tematyki i poświęcony został wyjaśnieniu podstawowych pojęć i zagadnień związanych z technologią wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością. Przedstawia historię pojawienia się terminów oraz zakresy rzeczywistości rozszerzonej. Drugi rozdział pracy skupia się na prezentacji możliwego zastosowania technologii wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości w marketingu oraz reklamie. W jego treści omówiono w jaki sposób obecnie przedsiębiorstwa korzystają z zalet marketingu 3D i możliwości budowania przewagi konkurencyjnej jaką on daje. W jego treści zamieszczono rzeczywiste przykłady i dostępne rozwiązania praktyczne. Trzeci rozdział pracy porusza zagadnienie problemów z użytkownikami technologii wirtualnej oraz rzeczywistości rozszerzonej, a także skupia się na możliwościach ich rozwiązania. Ostatni, czwarty rozdział pracy przedstawia natomiast przyszłe perspektywy rozwoju zastosowania technologii wirtualnej oraz rzeczywistości rozszerzonej w marketingu i reklamie. W jego treści omówione zostały najbardziej prawdopodobne kierunki zastosowania marketingu 3D w dotychczasowej działalności współczesnych podmiotów rynkowych. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5120 |
|
dc.subject |
Rzeczywistość wirtualna |
pl_PL |
dc.subject |
rzeczywistość rozszerzona |
pl_PL |
dc.subject |
VR |
pl_PL |
dc.subject |
AR |
pl_PL |
dc.subject |
marketing |
pl_PL |
dc.subject |
reklama |
pl_PL |
dc.title |
Zastosowanie technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w reklamie i marketingu |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Projekt ekologiczny z wykorzystaniem technologii AR |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |