Streszczenie:
Praca składa się z wstępu, czterech rozdziałów oraz zakończenia. Pierwszy rozdział pracy stanowi wprowadzenie do omawianej tematyki i poświęcony został wyjaśnieniu podstawowych pojęć i zagadnień związanych z technologią wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością. Przedstawia historię pojawienia się terminów oraz zakresy rzeczywistości rozszerzonej. Drugi rozdział pracy skupia się na prezentacji możliwego zastosowania technologii wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości w marketingu oraz reklamie. W jego treści omówiono w jaki sposób obecnie przedsiębiorstwa korzystają z zalet marketingu 3D i możliwości budowania przewagi konkurencyjnej jaką on daje. W jego treści zamieszczono rzeczywiste przykłady i dostępne rozwiązania praktyczne. Trzeci rozdział pracy porusza zagadnienie problemów z użytkownikami technologii wirtualnej oraz rzeczywistości rozszerzonej, a także skupia się na możliwościach ich rozwiązania. Ostatni, czwarty rozdział pracy przedstawia natomiast przyszłe perspektywy rozwoju zastosowania technologii wirtualnej oraz rzeczywistości rozszerzonej w marketingu i reklamie. W jego treści omówione zostały najbardziej prawdopodobne kierunki zastosowania marketingu 3D w dotychczasowej działalności współczesnych podmiotów rynkowych.