dc.contributor.author | Pietrzak, Wiktor | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T08:24:38Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T08:24:38Z | |
dc.date.issued | 2021-09-17 | |
dc.identifier.issn | 2019/M/WIZ/9 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1260 | |
dc.description.abstract | Praca magisterska „Historia animacji na przykładzie studia Pixar” opisuje zagadnienia związane z ewolucją animacji która nastąpiła wraz z dynamicznym rozwojem technologii cyfrowych. Przybliżono tu okoliczności pierwszych eksperymentów akademickich i artystycznych a także opisano historię powstania pierwszych komercyjnych animacji komputerowych z uwzględnieniem podziału na branżę filmową oraz telewizyjną. Praca w dużym stopniu koncentruje się na działalności studia Pixar i wpływie jaki osoby z nim związane wywarły na obecny kształt branży filmowej. Przedstawione w pracy założenia omówione są w kontekście technologii produkcji opracowanej w trakcie powstawania filmu Toy Story. Zaprezentowano również ogólny kształt rynku animacji a także poruszono kwestię ograniczeń technologicznych oraz kondycji animacji tradycyjnej. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5008 | |
dc.subject | 3D | pl_PL |
dc.subject | animacja | pl_PL |
dc.subject | animacja komputerowa | pl_PL |
dc.subject | efekty specjalne | pl_PL |
dc.subject | efekty wizualne | pl_PL |
dc.subject | film animowany | pl_PL |
dc.subject | grafika komputerowa | pl_PL |
dc.subject | Pixar | pl_PL |
dc.subject | reklama | pl_PL |
dc.subject | rendering | pl_PL |
dc.subject | teledysk | pl_PL |
dc.subject | Toy Story | pl_PL |
dc.title | Historia animacji komputerowej na przykładzie Studia Pixar | pl_PL |
dc.title.alternative | Projekty postaci do animowanej adaptacji powieści “Zły” Leopolda Tyrmanda | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |