Repozytorium PJATK

Voice Portal for Public City Transportation

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Brocki, Łukasz
dc.contributor.author Koržinek, Danijel
dc.contributor.author Marasek, Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-06-22T15:37:32Z
dc.date.available 2013-06-22T15:37:32Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-72-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/125
dc.description.abstract This paper discusses the main aspects of the user-center design for developing a voice portal and the impact it had while creating such a system in the Warsaw city transportation call center. The system was shown to be effective and support its users in their needs: about 30% of users completed their requests through the automated system without talking to human operators. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce;
dc.subject Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science pl_PL
dc.subject call center autmation pl_PL
dc.subject speech recognition pl_PL
dc.subject user centered design pl_PL
dc.subject voice portal pl_PL
dc.title Voice Portal for Public City Transportation pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto