Repozytorium PJATK

Kiedyś niegrywalne, teraz główną atrakcja Kobiety jako postacie bezpłciowe

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Slomska, Nastasia
dc.date.accessioned 2021-09-16T13:09:29Z
dc.date.available 2021-09-16T13:09:29Z
dc.date.issued 2021-09-16
dc.identifier.issn 2019/M/ANI/9
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1249
dc.description.abstract Osoby grające w gry komputerowe często wprowadzają do gier różne tożsamości, do dziś relacja między płcią gracza a postaci jest niejasna. Ciekawi mnie jednak pytanie dlaczego ‘’zmiana płci’’ w grach jest tak popularna. Zdarzają się również osoby udające byciem osobą płci przeciwnej w grach online. W tej pracy chciałabym wyrazić swoje zdanie dlaczego właśnie tak się dzieje. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5268
dc.title Kiedyś niegrywalne, teraz główną atrakcja Kobiety jako postacie bezpłciowe pl_PL
dc.title.alternative Część Animacji, Opery Turandot - Puccini pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto