dc.contributor.author |
Slomska, Nastasia |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-16T13:09:29Z |
|
dc.date.available |
2021-09-16T13:09:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-16 |
|
dc.identifier.issn |
2019/M/ANI/9 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1249 |
|
dc.description.abstract |
Osoby grające w gry komputerowe często wprowadzają do gier różne tożsamości, do dziś relacja między płcią gracza a postaci jest niejasna. Ciekawi mnie jednak pytanie dlaczego ‘’zmiana płci’’ w grach jest tak popularna. Zdarzają się również osoby udające byciem osobą płci przeciwnej w grach online. W tej pracy chciałabym wyrazić swoje zdanie dlaczego właśnie tak się dzieje. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5268 |
|
dc.title |
Kiedyś niegrywalne, teraz główną atrakcja Kobiety jako postacie bezpłciowe |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Część Animacji, Opery Turandot - Puccini |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |