Repozytorium PJATK

Rola koloru w reklamie i brandingu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Yuliia, Dolhopolova
dc.date.accessioned 2021-09-16T12:30:14Z
dc.date.available 2021-09-16T12:30:14Z
dc.date.issued 2021-09-16
dc.identifier.issn 2019/M/ANI/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1246
dc.description.abstract Głównym celem pracy magisterskej było przybliżenie badań w zakresie użycia koloru w reklamie, w tym jego fizjologicznego, psychologicznego i narodowo-kulturowego aspektu z uwzględnieniem różnic wynikających z gender. Na podstawie wyników badań dokonano analizy praktycznego użycia koloru w reklamie i brandingu marek obecnych na rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszym rozdziale zawarta została wiedza teoretyczna, która bardzo często jest pomijana przez projektantów reklamy. W drugim przedstawiono głównie wyniki badań dotyczących postrzegania koloru według gender czy narodowości, co jest bardzo ważne dla marek, które chcą się reklamować w różnych krajach świata. Ostatni rozdział jest analizą użycia koloru w reklamie i brandingu najbardziej znanych marek na świecie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5259
dc.subject kolor pl_PL
dc.subject barwa pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject branding pl_PL
dc.subject psychologia koloru pl_PL
dc.subject postrzeganie koloru pl_PL
dc.subject fiziologia koloru pl_PL
dc.title Rola koloru w reklamie i brandingu pl_PL
dc.title.alternative Animacja kukiełkowa pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto