Repozytorium PJATK

Oddziaływanie technologii cyfrowych na sztukę współczesną na wybranych przykładach

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kozłowski, Kacper
dc.date.accessioned 2021-09-16T11:31:43Z
dc.date.available 2021-09-16T11:31:43Z
dc.date.issued 2021-09-16
dc.identifier.issn 2019/M/ANI/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1241
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest wpływ rozwoju technologii cyfrowych na sztukę współczesną na wybranych przykładach. W rozdziale pierwszym przybliżono pojęcie digital artu. Została w nim omówiona historia owego nurtu oraz technologii jakie powstawały na przestrzeni lat, przyczyniając się do jego rozwoju. W kolejnym rozdziale przedstawiono projekt techniczny J-Jutsu - budynku z galerią obrazów japońskich artystów, zbudowanym na planie kwadratowego zamku. Poruszone zostały w nim wybrane informacje na temat artystów i ich obrazów, oprogramowania wykorzystanego do wizualizacji galerii, w jakich krokach ją wykonano, jakie były inspiracje do jej wykonania. W trzecim rozdziale omówiono przyszłość digital paintingu jako znaczącego nurtu sztuki nowoczesnej oraz podjęto się udowodnienia istnienia zjawiska rozwoju sztuki oraz mediów. W całej pracy starałem się wykazać, jaki jest związek współczesnych technologii ze sztuką oraz jak one ją kształtują. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5001
dc.subject Digital art pl_PL
dc.subject Sztuka współczesna pl_PL
dc.subject Technologie cyfrowe pl_PL
dc.title Oddziaływanie technologii cyfrowych na sztukę współczesną na wybranych przykładach pl_PL
dc.title.alternative Galeria w 3D w czasie rzeczywistym pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto