dc.contributor.author | Serek, Sylwia | |
dc.date.accessioned | 2021-09-16T09:15:42Z | |
dc.date.available | 2021-09-16T09:15:42Z | |
dc.date.issued | 2021-09-16 | |
dc.identifier.issn | 2019/LIC/ANI/50 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1229 | |
dc.description.abstract | Poniższa praca rozpoczyna się opisem wczesnej twórczości Mariny Abramović. Pierwszy rozdział skupia się na ukazaniu jej obrazów i pierwszych fascynacji. Następnie przechodzimy do rozdziału poświęconego jej solowej karierze performerki, która przekształca się w duet z Ulay’em. Zakończenie ich związku, nakreśla nowy wymiar pracy artystki i znów skupia się na jej indywidualności oraz obiektach energetycznych. Praca uwzględnia rolę ciała, jego energii oraz perspektywę kobiety, jako artystki. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5294 | |
dc.subject | cielesność | pl_PL |
dc.subject | mistyczność | pl_PL |
dc.subject | energia | pl_PL |
dc.subject | performance | pl_PL |
dc.title | „Mistyczność cielesności w sztuce na podstawie twórczości i życia Mariny Abramović” | pl_PL |
dc.title.alternative | „Sweet nothing” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |