Repozytorium PJATK

Wizerunek kobiety w reklamie w XX/XXI wieku

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Wolska, Joanna
dc.date.accessioned 2021-09-16T08:10:31Z
dc.date.available 2021-09-16T08:10:31Z
dc.date.issued 2021-09-16
dc.identifier.issn 2019/LIC/ANI/38
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1217
dc.description.abstract W poniższej pracy został pokazany wizerunek kobiety, z jakim możemy się spotkać w różnego rodzaju przekazach reklamowych. Praca ta obejmuje krótką historię reklamy i analizuje wizerunek kobiety w różnych okresach, szczególnie w XX i XXI wieku. Rozpoczynając na początku XX wieku, po krótce opisuje główne nurty i założenia, które towarzyszą tworzeniu reklam w poszczególnych dziesięcioleciach. W pracy zostały zidentyfikowane kobiece stereotypy, którymi posługują się twórcy reklam oraz konsekwencje wynikające z realizacji tych stereotypów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5213
dc.subject Kobieta pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject stereotyp pl_PL
dc.subject wizerunek pl_PL
dc.subject prasa pl_PL
dc.subject telewizja pl_PL
dc.subject media pl_PL
dc.title Wizerunek kobiety w reklamie w XX/XXI wieku pl_PL
dc.title.alternative Animacja lotu ptaka pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto