Repozytorium PJATK

„Character design jako jeden z kluczowych elementów gier wideo”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Trześniewska, Joanna
dc.date.accessioned 2021-09-16T07:59:05Z
dc.date.available 2021-09-16T07:59:05Z
dc.date.issued 2021-09-16
dc.identifier.issn 2019/LIC/ANI/36
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1215
dc.description.abstract Gry wideo zdobyły powszechne uznanie jako medium o wartościach artystycznych, na które składa się wiele aspektów. Jednym z nich jest character design przykuwający uwagę odbiorcy i pośredniczący w doświadczaniu gry. Decyduje o tym, jak zostanie odebrana, a wpływa na nią jeszcze przed wydaniem, na etapie zapowiedzi i trailerów. Pośredniczy w przekazie fabuły i osobowości, zatem powinien klarownie przekazywać dane informacje. Podlega konkretnym zasadom opierającym się na psychologii człowieka, związanymi z nią zjawiskami oraz kontekście kulturowym. Jednocześnie ze względu na kreatywny charakter pozwala na wiele zestawień i eksperymentów w każdej postaci. Nie ma uniwersalnego szablonu pracy nad character designem, dlatego podlega nieskończonej eksploracji. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5210
dc.subject character design pl_PL
dc.subject gry wideo pl_PL
dc.subject projektowanie postaci pl_PL
dc.title „Character design jako jeden z kluczowych elementów gier wideo” pl_PL
dc.title.alternative „Yūgen” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto