Repozytorium PJATK

“Wdrożenie Wiedzy o Filmowaniu w Grze”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Osadchuk, Nikita
dc.date.accessioned 2021-09-06T11:56:32Z
dc.date.available 2021-09-06T11:56:32Z
dc.date.issued 2021-09-06
dc.identifier.issn 2019/LIC/ANI/21
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1200
dc.description.abstract This thesis is an analysis of the techniques and concepts used in the creation of cinema, and how these can be applied in the creation of videogames. I divided my thesis into four chapters. The first chapter is mainly focused on storytelling in cinema and games. The second chapter deals with the use of camera and editing. The third scrutinizes the application of colors and lighting. The fourth explores the construction of narrative in games from the point of view of game design, sound design, and level design, and suggests several problems of videogames. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5106
dc.subject cinema pl_PL
dc.subject videogames pl_PL
dc.subject psychology pl_PL
dc.subject color pl_PL
dc.subject lighting pl_PL
dc.subject camera pl_PL
dc.subject emotions pl_PL
dc.subject montage pl_PL
dc.title “Wdrożenie Wiedzy o Filmowaniu w Grze” pl_PL
dc.title.alternative “Postapokaliptyczna Stacja Metra” pl_PL
dc.title.alternative “Post-apocalyptic Metro Station” pl_PL
dc.title.alternative “Implementation of Filmmaking Knowledge into Game” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto