Repozytorium PJATK

Contemporary transformations of poetry: current situation in Poland, challenges and new marketing strategies.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Michalczyk, Julia
dc.date.accessioned 2021-09-03T12:24:37Z
dc.date.available 2021-09-03T12:24:37Z
dc.date.issued 2021-09-03
dc.identifier.issn 2019/LIC/ANI/19
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1198
dc.description.abstract The purpose of this research is to analyze how poetry transformed in Poland. The first part of this thesis involves analysis of ways of publishing poetry today. Next I move into describing what transformation of poetry is. The analysis of modern polish music, street art as well as cinematography techniques. At the end, I try to show how this change affected marketing. I propose my idea of a possible strategy and how it can be implemented. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5104
dc.subject poetry pl_PL
dc.subject new media pl_PL
dc.subject literature pl_PL
dc.title Contemporary transformations of poetry: current situation in Poland, challenges and new marketing strategies. pl_PL
dc.title.alternative Artificially inflicted in the four walls of heaven - hologram pl_PL
dc.title.alternative Sztucznie zadany w czterech ścianach niebios - hologram pl_PL
dc.title.alternative Współczesne zmiany w poezji: obecna sytuacja w Polsce, wyzwania i nowe strategie marketingowe pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto