Repozytorium PJATK

Budowa i kompozycja oprawy graficznej w grach komputerowych z naciskiem na fantastykę grozy

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sałaj, Michał
dc.date.accessioned 2021-09-03T10:58:07Z
dc.date.available 2021-09-03T10:58:07Z
dc.date.issued 2021-09-03
dc.identifier.issn 2019/LIC/ANI/13
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1192
dc.description.abstract W pracy teoretycznej opisałem zagadnienia związane z grafiką 3D służącą do produkcji postaci oraz otoczenia do gier komputerowych. Zawarte informacje dotyczą strony zarówno technicznej jak i artystycznej, które razem prowadzą do odpowiedniej identyfikacji graficznej. W drugiej części pracy przybliżyłem aspekty psychologiczne oddziaływujące na widza podczas oglądania filmów lub grania w gry z gatunku grozy. Dotyczą one strony graficznej i skupiają się także na otoczeniu i postaci. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5089
dc.subject Postać pl_PL
dc.subject Otoczenie pl_PL
dc.subject Filozofia grozy pl_PL
dc.subject Gry komputerowe pl_PL
dc.subject Design pl_PL
dc.subject Horror pl_PL
dc.subject Technologie pl_PL
dc.subject Optymalizacja pl_PL
dc.subject Psychologia pl_PL
dc.title Budowa i kompozycja oprawy graficznej w grach komputerowych z naciskiem na fantastykę grozy pl_PL
dc.title.alternative Épis tolaire gra grozy w c zasach PRLu pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto