dc.contributor.author |
Wróbel, Adrianna |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-03T09:39:32Z |
|
dc.date.available |
2021-09-03T09:39:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-03 |
|
dc.identifier.issn |
2019/LIC/ANI/6 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1185 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest próba analizy historii świata przedstawionego w grach video. Studium skupia się przede wszystkim na prześledzeniu najważniejszych technologicznych osiągnięć w tej dziedzinie oraz odnalezieniu związków między technologią a designem.
Analiza zaczyna się od pierwszych przykładów gier komputerowych, posuwając się do przodu aż do czasów współczesnych, wypunktowując oraz analizując najważniejsze osiągnięcia tego medium. Poniższa praca tłumaczy, w jaki sposób mogą różnić się od siebie światy wykreowane w grach video i jak to wpływa na odbiór przez użytkowników oraz stopień zanurzenia w środowisko gry.
Częścią praktyczną dyplomu jest projekt świata stworzonego przy użyciu najnowszej technologi — wirtualnej rzeczywistości. Trójwymiarowy świat został stworzony przy pomocy silnika przeznaczonym do budowy gier, przedstawiając najnowsze możliwości projektowania lokacji. “The Bizarre Island” została zainspirowana sztuką surrealistów oraz cudami natury. |
pl_PL |
dc.language.iso |
en |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4996 |
|
dc.subject |
gry video |
pl_PL |
dc.subject |
nowe technologie |
pl_PL |
dc.subject |
świat przedstawiony |
pl_PL |
dc.subject |
design |
pl_PL |
dc.subject |
grafika komputerowa |
pl_PL |
dc.subject |
grafika trójwymiarowa |
pl_PL |
dc.title |
Influence of technical developments on computer graphics in video games environment |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Bizarre island |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Wpływ rozwoju technologii na grafikę komputerową w światach wykreowanych w grach komputerowych. |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |