Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2019 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2019 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Nowakowski, Bartosz (2021-09-16)
    Niniejsza praca traktuje o wpływie branży gier komputerowych na rozwój graficznych prewizualizacji filmowych. Opisuje ona czym jest prewizualizacja, jakie problemy produkcji filmowej rozwiązuje, co ją łączy z grami ...
  • Gawałkiewicz, Jan (2021-09-07)
    W niniejszej pracy skupiono się na różnicach w sposobie ukazywania emocji w animacji japońskiej i amerykańskiej, oraz w jakie emocje mają zostać wywołane u widza. W tym celu przeanalizowano cztery animacje stworzone na ...
  • Malanowski, Piotr (2021-09-16)
    Poniższa praca przybliża działalności The Walt Disney Company i Warner Bros. Entertainment Inc. od momentu ich powstania, aż po obecne czasy. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy opisuje historię obydwu ...
  • Wawrzeszkiewicz, Klaudia (2021-09-16)
    Niniejsza praca stanowi spojrzenie na problem adaptacji, analizując przypadek książki Diany Wynne Jones „Ruchomy zamek Hauru” i filmu Hayao Miyazakiego pod tym samym tytułem. Pierwszy rozdział przedstawia sylwetki autorów ...
  • Pośnik, Kamil (2021-09-16)
    Celem pracy jest omówienie twórczości japońskiego reżysera Akira Kurosawy związanej z technikami montażu zastosowanymi przez niego podczas wieloletniej kariery zawodowej, nacechowanej elementami zarówno ekscytacji jak i ...
  • Symbol 
    Rukat, Olga (2021-09-16)
    Analiza pojęcia symbol. Przedstawienie i porównanie symboli narodowych i religijnych.
  • Sakalenka, Yustsina (2021-09-16)
    In my thesis, I describe how colors can have a symbolic meaning in animation. I also look at how colors affect the psychological perception of the viewer, and how colors can change or exaggerate the atmosphere in animation. ...
  • Nowacka, Anna (2021-09-16)
    W poniższej pracy, ze względu na wzmożony powrót psychodelicznej estetyki lat 60. XX wieku, omówione zostają zagadnienia związane z ówczesnym światem artystycznym, kontrkulturą oraz spożyciem narkotyków przez ich ...
  • Pozhydaieva, Anastasiia (2021-09-06)
    The research paper tackles problems and reasons of high-budget Disney movies’ unexpected failure at the box-office. The study addresses the era in the Disney history called Experimental or Post-Renaissance Era, the second ...
  • Ostrowska, Patrycja (2021-09-06)
    This thesis is about enhancing a card game for children with Augmented Reality (AR) technology. Features, principles of creation and educational possibilities of both card games and Augmented Reality games are being ...
  • Kerpich, Vladyslav (2021-09-03)
    An interactive map is a map of an area in the form of a software application which provides a user with a set of information and requires interaction. This description is only a proposal for the definition of the term which ...
  • Wolski, Sławomir (2021-09-16)
    Toy Story to pierwsza na świecie pełnometrażowa animacja komputerowa wykonana techniką trójwymiarową. To wielkie przedsięwzięcie wymagało ogromnych pokładów kreatywności, umiejętności artystycznych oraz na pozór nieosiągalnej ...
  • Harelik, Katsiaryna (2022-11-02)
    The thesis provides a basic understanding of present game studies theories and looks at Hideo Kojima’s game series Metal Gear Solid. As the series found huge success with the audience, it makes the impression of a reference ...
  • Ołowski, Mariusz (2021-09-02)
    Praca ta jest o nieustannej walce człowieka z czasem , dotykającej tematyki polskiego dziedzictwa kultury i sztuki z naciskiem na jeden obiekt, wokół którego reszta z czasem tylko przemija. Trzy rozdziały pozwolą poznać ...
  • Osadchuk, Nikita (2021-09-06)
    This thesis is an analysis of the techniques and concepts used in the creation of cinema, and how these can be applied in the creation of videogames. I divided my thesis into four chapters. The first chapter is mainly ...
  • Wolska, Joanna (2021-09-16)
    W poniższej pracy został pokazany wizerunek kobiety, z jakim możemy się spotkać w różnego rodzaju przekazach reklamowych. Praca ta obejmuje krótką historię reklamy i analizuje wizerunek kobiety w różnych okresach, ...
  • Zawistowska, Natalia (2021-09-16)
    Tematem niniejszej pracy jest wizja współczesnego świata przedstawiona przez twórców kina science fiction. Celem pracy jest przedstawienie kontrastu oraz wspólnych cech pomiędzy wyobrażeniami społeczeństwa w latach 80. i ...
  • Andrzejewska, Magdalena (2021-09-16)
    W pracy został opisany wpływ Stephena Kinga na kulturę popularną na przykładzie takich produkcji jak: Lśnienie, Carry, Cujo i wielu innych. Opisane po krótce zostały najważniejsze seriale i gry na podstawie powieści ...
  • Obrączka, Anna (2021-09-03)
    Praca została podzielona na trzy główne części. Zaczęłam od rozdziału o Adaptacji gdzie zostało omówione czym jest zabieg adaptacji i jakie cechy powinna posiadać, żeby być udana. Skupiając się głównie na relacji adaptacyjnej ...
  • Ruta, Wiesława (2021-09-16)
    Praca ta prezentuje narodziny idei filmu absolutnego, wywodząc ją z plastycznych poszukiwań „czystego” języka sztuki prowadzonych przez awangardy początku XX wieku. Następnie w pracy zostają opisane sposoby realizacji ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto