Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2019 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2019 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Mykytenko, Yelyzaveta (2021-09-16)
    Przedmiotem badania było pojęcie piękna w czasach dzisiejszych i wynikające z tego problemy takie jak dyskryminacja ze względu na wygląd. Ten temat nie jest nowy i nadal pozostaje aktualny, bo wpływa na wszystkie warstwy ...
  • Jankowski, Maciej (2021-09-02)
    Tytuł mojej pracy licencjackiej dotyczy Polskich Studiów Animacji w PRL-u. w skład mojej pracy wchodzą informacje na temat polskich studiów animacji w latach 1952-1989, artystów tworzących w tym okresie oraz dzieł w nich ...
  • Płudowski, Mariusz (2021-09-03)
    Praca przedstawia wykreowany przez westerny wizerunek Indian. Zmieniający się na przestrzeni lat, będący odbiciem potrzeb społeczno-politycznych narodu amerykańskiego. Gatunek kreuje mity, legendy i idoli Dzikiego Zachodu, ...
  • Głębocka, Justyna (2021-09-07)
    Celem niniejszej pracy pisemnej było przedstawienie historii, jaką przeszły postaci kobiet w filmach animowanych. Praca opiera się na filmach Disneya, bajkach Cartoon Network, anime oraz innych produkcjach. Bohaterki są ...
  • Nowakowski, Bartosz (2021-09-16)
    Niniejsza praca traktuje o wpływie branży gier komputerowych na rozwój graficznych prewizualizacji filmowych. Opisuje ona czym jest prewizualizacja, jakie problemy produkcji filmowej rozwiązuje, co ją łączy z grami ...
  • Gawałkiewicz, Jan (2021-09-07)
    W niniejszej pracy skupiono się na różnicach w sposobie ukazywania emocji w animacji japońskiej i amerykańskiej, oraz w jakie emocje mają zostać wywołane u widza. W tym celu przeanalizowano cztery animacje stworzone na ...
  • Malanowski, Piotr (2021-09-16)
    Poniższa praca przybliża działalności The Walt Disney Company i Warner Bros. Entertainment Inc. od momentu ich powstania, aż po obecne czasy. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy opisuje historię obydwu ...
  • Wawrzeszkiewicz, Klaudia (2021-09-16)
    Niniejsza praca stanowi spojrzenie na problem adaptacji, analizując przypadek książki Diany Wynne Jones „Ruchomy zamek Hauru” i filmu Hayao Miyazakiego pod tym samym tytułem. Pierwszy rozdział przedstawia sylwetki autorów ...
  • Pośnik, Kamil (2021-09-16)
    Celem pracy jest omówienie twórczości japońskiego reżysera Akira Kurosawy związanej z technikami montażu zastosowanymi przez niego podczas wieloletniej kariery zawodowej, nacechowanej elementami zarówno ekscytacji jak i ...
  • Symbol 
    Rukat, Olga (2021-09-16)
    Analiza pojęcia symbol. Przedstawienie i porównanie symboli narodowych i religijnych.
  • Sakalenka, Yustsina (2021-09-16)
    In my thesis, I describe how colors can have a symbolic meaning in animation. I also look at how colors affect the psychological perception of the viewer, and how colors can change or exaggerate the atmosphere in animation. ...
  • Nowacka, Anna (2021-09-16)
    W poniższej pracy, ze względu na wzmożony powrót psychodelicznej estetyki lat 60. XX wieku, omówione zostają zagadnienia związane z ówczesnym światem artystycznym, kontrkulturą oraz spożyciem narkotyków przez ich ...
  • Pozhydaieva, Anastasiia (2021-09-06)
    The research paper tackles problems and reasons of high-budget Disney movies’ unexpected failure at the box-office. The study addresses the era in the Disney history called Experimental or Post-Renaissance Era, the second ...
  • Ostrowska, Patrycja (2021-09-06)
    This thesis is about enhancing a card game for children with Augmented Reality (AR) technology. Features, principles of creation and educational possibilities of both card games and Augmented Reality games are being ...
  • Kerpich, Vladyslav (2021-09-03)
    An interactive map is a map of an area in the form of a software application which provides a user with a set of information and requires interaction. This description is only a proposal for the definition of the term which ...
  • Wolski, Sławomir (2021-09-16)
    Toy Story to pierwsza na świecie pełnometrażowa animacja komputerowa wykonana techniką trójwymiarową. To wielkie przedsięwzięcie wymagało ogromnych pokładów kreatywności, umiejętności artystycznych oraz na pozór nieosiągalnej ...
  • Harelik, Katsiaryna (2022-11-02)
    The thesis provides a basic understanding of present game studies theories and looks at Hideo Kojima’s game series Metal Gear Solid. As the series found huge success with the audience, it makes the impression of a reference ...
  • Ołowski, Mariusz (2021-09-02)
    Praca ta jest o nieustannej walce człowieka z czasem , dotykającej tematyki polskiego dziedzictwa kultury i sztuki z naciskiem na jeden obiekt, wokół którego reszta z czasem tylko przemija. Trzy rozdziały pozwolą poznać ...
  • Osadchuk, Nikita (2021-09-06)
    This thesis is an analysis of the techniques and concepts used in the creation of cinema, and how these can be applied in the creation of videogames. I divided my thesis into four chapters. The first chapter is mainly ...
  • Wolska, Joanna (2021-09-16)
    W poniższej pracy został pokazany wizerunek kobiety, z jakim możemy się spotkać w różnego rodzaju przekazach reklamowych. Praca ta obejmuje krótką historię reklamy i analizuje wizerunek kobiety w różnych okresach, ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto