Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2019 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2019 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Wróbel, Adrianna (2021-09-03)
    Celem niniejszej pracy jest próba analizy historii świata przedstawionego w grach video. Studium skupia się przede wszystkim na prześledzeniu najważniejszych technologicznych osiągnięć w tej dziedzinie oraz odnalezieniu ...
  • Mikołajczak, Zuzanna (2021-09-03)
    This dissertation discusses classic fairy tales and the way they are adapted to the audience of the 21st century. It focuses on 3D animations and video games, two common and popular mediums amongst the youth, and aims ...
  • Mykhailenko, Andrii (2021-09-16)
    Praca dyplomowa opisuje historię powstawanie klasyki gatunku „science fiction” pod nazwą „cyberpunk” oraz sposoby wykorzystania tego kierunku przez filmowców. W pracy zostanie także omówiona historia samego gatunku i jego ...
  • Biernacki, Maciej (2021-09-07)
    Over last 3 decades, there has been a steady growth in the feld of machinima, the act of using real time computer graphics for movie creation. Tis paper aims to be an introduction as well as a detailed description of ...
  • Baska, Joanna (2021-09-03)
    Niniejsza praca stanowi zbiór rozważań na temat osobliwego wytworu kultury współczesnej, jakim są memy internetowe. Starałam się wyjaśnić takie kwestie jak to, czym memy są, skąd się biorą, z czego się składają czy skąd ...
  • Serek, Sylwia (2021-09-16)
    Poniższa praca rozpoczyna się opisem wczesnej twórczości Mariny Abramović. Pierwszy rozdział skupia się na ukazaniu jej obrazów i pierwszych fascynacji. Następnie przechodzimy do rozdziału poświęconego jej solowej karierze ...
  • Himbitskaya, Volha (2021-09-16)
    Niniejsza praca, podejmuje problematykę dotyczącą pojęcia i istoty mitu, jego wpływu na kulturę oraz specyficzne cechy białoruskiej mitologii. Mitologia miała ogromny wpływ na wszystkie aspekty życia duchowego i materialnego ...
  • Kołeczek, Eliza (2021-09-02)
    Moja praca opowiada o motywie seryjnych morderców powstałym na podstawie autentycznych osób i postaci. Ich zbrodnie inspirowały reżyserów przez lata. Postacie takie jak Ed Gein, Ted Bundy czy Zodiac dosłownie stały się ...
  • Winkler, Barbara (2021-09-03)
    Celem pracy jest przedstawienie elementów filozofii Fromma w wybranych przykładach współczesnego kina. Temat “ucieczki od wolności” jest analizowany na płaszczyźnie indywidualnej i społecznej. Ukazany został w trzech ...
  • Bidelska, Agata (2021-09-03)
    Żyjąc w świecie, gdzie wszystkie podstawowe potrzeby człowieka są niezwłocznie spełniane, łatwo jest popaść w letarg i dać sobą sterować. Duża część populacji ludzkiej, która żyje w miastach według Louisa Lefebvre właśnie ...
  • Jakubowska, Zuzanna (2021-09-16)
    Praca porusza temat cyberpunku jako gatunku, który powstał w drugiej połowie XX wieku oraz analizuje jego wpływ na współczesną kulturę i sztukę. Opisuje przy tym jednocześnie genezę, okoliczności rozwijania się, jak również ...
  • Mykytenko, Yelyzaveta (2021-09-16)
    Przedmiotem badania było pojęcie piękna w czasach dzisiejszych i wynikające z tego problemy takie jak dyskryminacja ze względu na wygląd. Ten temat nie jest nowy i nadal pozostaje aktualny, bo wpływa na wszystkie warstwy ...
  • Jankowski, Maciej (2021-09-02)
    Tytuł mojej pracy licencjackiej dotyczy Polskich Studiów Animacji w PRL-u. w skład mojej pracy wchodzą informacje na temat polskich studiów animacji w latach 1952-1989, artystów tworzących w tym okresie oraz dzieł w nich ...
  • Płudowski, Mariusz (2021-09-03)
    Praca przedstawia wykreowany przez westerny wizerunek Indian. Zmieniający się na przestrzeni lat, będący odbiciem potrzeb społeczno-politycznych narodu amerykańskiego. Gatunek kreuje mity, legendy i idoli Dzikiego Zachodu, ...
  • Głębocka, Justyna (2021-09-07)
    Celem niniejszej pracy pisemnej było przedstawienie historii, jaką przeszły postaci kobiet w filmach animowanych. Praca opiera się na filmach Disneya, bajkach Cartoon Network, anime oraz innych produkcjach. Bohaterki są ...
  • Nowakowski, Bartosz (2021-09-16)
    Niniejsza praca traktuje o wpływie branży gier komputerowych na rozwój graficznych prewizualizacji filmowych. Opisuje ona czym jest prewizualizacja, jakie problemy produkcji filmowej rozwiązuje, co ją łączy z grami ...
  • Gawałkiewicz, Jan (2021-09-07)
    W niniejszej pracy skupiono się na różnicach w sposobie ukazywania emocji w animacji japońskiej i amerykańskiej, oraz w jakie emocje mają zostać wywołane u widza. W tym celu przeanalizowano cztery animacje stworzone na ...
  • Malanowski, Piotr (2021-09-16)
    Poniższa praca przybliża działalności The Walt Disney Company i Warner Bros. Entertainment Inc. od momentu ich powstania, aż po obecne czasy. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy opisuje historię obydwu ...
  • Wawrzeszkiewicz, Klaudia (2021-09-16)
    Niniejsza praca stanowi spojrzenie na problem adaptacji, analizując przypadek książki Diany Wynne Jones „Ruchomy zamek Hauru” i filmu Hayao Miyazakiego pod tym samym tytułem. Pierwszy rozdział przedstawia sylwetki autorów ...
  • Pośnik, Kamil (2021-09-16)
    Celem pracy jest omówienie twórczości japońskiego reżysera Akira Kurosawy związanej z technikami montażu zastosowanymi przez niego podczas wieloletniej kariery zawodowej, nacechowanej elementami zarówno ekscytacji jak i ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto