Repozytorium PJATK

Promowanie zamków Reklamowanie fortyfikacji w Japonii oraz Polsce

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kaczmarek, Adam
dc.date.accessioned 2021-08-31T11:31:48Z
dc.date.available 2021-08-31T11:31:48Z
dc.date.issued 2021-08-31
dc.identifier.issn 2020/LIC/KJ/5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1169
dc.description.abstract Celem poniższej pracy licencjackiej jest rozpoznanie różnic w tworzeniu reklam powstających w różnych kręgach kulturowych. Treść pracy traktuje o przykładach plakatów, stron internetowych oraz materiałów filmowych stworzonych na potrzeby promocji zamków. W pracy wybrano w tym celu po jednym zamku z dwóch bardzo różnych kultur, które posłużyły jako przykład. Pierwszy z nich pochodzi oczywiście z Polski, drugi zaś jest zamkiem japońskim. Są to odpowiednio zamek w Malborku oraz w Himeji. Oba zamki już cieszą się relatywną popularnością w swoich krajach, ale są nieustannie promowane. Dokładna analiza struktury i treści ogólnie dostępnych materiałów pozwoliła na przyjrzenie się sposobowi ich tworzenia i towarzyszącym temu celom. Bliższe spojrzenie umożliwia identyfikację różnic, które obecne są w każdym z tych materiałów. Spowodowane są one po części odmiennymi celami twórców każdego z nich, ale też ich tłem kulturowym. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5486
dc.subject Himeji pl_PL
dc.subject Malbork pl_PL
dc.subject Media pl_PL
dc.subject Reklamy pl_PL
dc.subject Wizerunek pl_PL
dc.subject Zamki pl_PL
dc.title Promowanie zamków Reklamowanie fortyfikacji w Japonii oraz Polsce pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto