dc.contributor.author |
Bańkowska, Zuzanna |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-31T08:01:52Z |
|
dc.date.available |
2021-08-31T08:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-31 |
|
dc.identifier.issn |
2020/LIC/PWN/1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1150 |
|
dc.description.abstract |
Tematem pracy jest projekt wnętrza showroom’u marki MILAMIE w warszawskiej kamienicy przy ulicy Noakowskiego 16 w Warszawie. Opis pracy projektowej uzupełniono o uzasadnienie wyboru tematu, opis sylwetki patrona ulicy i zagadnienia związane ze strukturą miasta. W kontekście wyboru tematu przedstawiono również współcześnie funkcjonujące na rynku nowe formy sprzedaży (sprzedaż internetowa oraz showroom’y). Projekt wnętrza uzupełnia projekt identyfikacji wizualnej.
The subject of my work is a interior design project of fashion brand MILAMIE. It is a showroom in a Warsaw tenement house at 16 Noakowskiego Street. The description of the design work was supplemented with justification for the choice of topic, description of the street patron and issues related to the city’s structure. In the context of topic selection, I wrote about new forms of sales (internet sales and showrooms). The interior design complements the visual identity design. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5319 |
|
dc.subject |
kamienica |
pl_PL |
dc.subject |
showroom |
pl_PL |
dc.subject |
marka |
pl_PL |
dc.subject |
sprzedaż internetowa |
pl_PL |
dc.title |
Projekt showroom’u marki MILAMIE w warszawskiej kamienicy przy ulicy Noakowskiego 16. |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Identyfikacja wizualna showroom’u marki MILAMIE |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |