Repozytorium PJATK

Sztuka czy zabawa? Współczesne gry wideo.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Michalak, Marek
dc.date.accessioned 2021-08-27T12:57:03Z
dc.date.available 2021-08-27T12:57:03Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/M/WIZ/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1110
dc.description.abstract Praca odpowiada na pytanie, czy współczesne gry wideo można zaliczyć do gałęzi sztuki cyfrowej i sztuki w ogóle jako takiej. Autor opowiada, czym jest sztuka oraz sztuka cyfrowa, podaje definicję gier wideo. Konfrontuje ze sobą za i przeciw, podając oraz cytując najważniejsze głosy w sporze. Podaje również znaczną ilość przykładów gier, które najlepiej pasują do stawianej tezy i udowadniają, że gry możemy zaliczyć jako pełnoprawną gałąź sztuki. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5770
dc.title Sztuka czy zabawa? Współczesne gry wideo. pl_PL
dc.title.alternative Psychonauta 2 pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto