dc.contributor.author | Michalak, Marek | |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T12:57:03Z | |
dc.date.available | 2021-08-27T12:57:03Z | |
dc.date.issued | 2021-08-27 | |
dc.identifier.issn | 2020/M/WIZ/18 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1110 | |
dc.description.abstract | Praca odpowiada na pytanie, czy współczesne gry wideo można zaliczyć do gałęzi sztuki cyfrowej i sztuki w ogóle jako takiej. Autor opowiada, czym jest sztuka oraz sztuka cyfrowa, podaje definicję gier wideo. Konfrontuje ze sobą za i przeciw, podając oraz cytując najważniejsze głosy w sporze. Podaje również znaczną ilość przykładów gier, które najlepiej pasują do stawianej tezy i udowadniają, że gry możemy zaliczyć jako pełnoprawną gałąź sztuki. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5770 | |
dc.title | Sztuka czy zabawa? Współczesne gry wideo. | pl_PL |
dc.title.alternative | Psychonauta 2 | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |