dc.description.abstract |
Rozprawa teoretyczna omawia pojęcie platformy brandingowej oraz jej
znaczenie w procesie tworzenia firmy. Teza zawarta w pracy głosi, że platforma
brandingowa jest fundamentem marki, który stanowi pomoc oraz podporę
w późniejszych etapach jej kreacji.
Szczegółowa wiedza dotycząca rynku, na którym będzie poruszać się
marka, określenie docelowej grupy potencjalnych klientów oraz budowa
atmosfery i komunikacji marki jest bardzo istotnym czynnikiem pozwalającym
stworzyć identyfikację wizualną, która może efektywnie przyczynić się do
sprzedaży produktu lub usługi oferowanej przez markę.
Praca zawiera informacje na temat wizualnej prezentacji produktu oraz
tego, w jaki sposób elementy systemu identyfikacji wizualnej, takie jak na
przykład kształt lub kolor, mogą wpłynąć na postrzeganie marki przez jej
odbiorców, w zależności od tego do jakiej grupy docelowej producent kieruje
swoją ofertę. |
pl_PL |