Repozytorium PJATK

Platforma brandingowa jako fundament marki

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Świątek, Wiktoria
dc.date.accessioned 2021-08-27T11:59:52Z
dc.date.available 2021-08-27T11:59:52Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/M/WIZ/9
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1101
dc.description.abstract Rozprawa teoretyczna omawia pojęcie platformy brandingowej oraz jej znaczenie w procesie tworzenia firmy. Teza zawarta w pracy głosi, że platforma brandingowa jest fundamentem marki, który stanowi pomoc oraz podporę w późniejszych etapach jej kreacji. Szczegółowa wiedza dotycząca rynku, na którym będzie poruszać się marka, określenie docelowej grupy potencjalnych klientów oraz budowa atmosfery i komunikacji marki jest bardzo istotnym czynnikiem pozwalającym stworzyć identyfikację wizualną, która może efektywnie przyczynić się do sprzedaży produktu lub usługi oferowanej przez markę. Praca zawiera informacje na temat wizualnej prezentacji produktu oraz tego, w jaki sposób elementy systemu identyfikacji wizualnej, takie jak na przykład kształt lub kolor, mogą wpłynąć na postrzeganie marki przez jej odbiorców, w zależności od tego do jakiej grupy docelowej producent kieruje swoją ofertę. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5349
dc.subject Branding pl_PL
dc.subject Percepcja pl_PL
dc.subject System identyfikacji wizualnej pl_PL
dc.title Platforma brandingowa jako fundament marki pl_PL
dc.title.alternative System identyfikacji wizualnej jako dopełnienie wizerunku marki pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto