Repozytorium PJATK

Uszlachetnienia druku w identyfikacji wizualnej marki z obszaru branży kosmetycznej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Shelkovkina, Ilona
dc.date.accessioned 2021-08-27T11:35:53Z
dc.date.available 2021-08-27T11:35:53Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/M/WIZ/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1098
dc.description.abstract System identyfikacji wizualnej jest bardzo pomocny przy budowie silnej marki. Integralną częścią identyfikacji wizualnej jest logo. Powinno ono posiadać najważniejsze cechy profesjonalnego projektu: prostotę, rozpoznawalność, uniwersalność, ponadczasowość, jasność przekazu, zapamiętywalność. Księga znaku pokazuje prawidłowe zasady użycia logo. Uszlachetnienia druku sprawiają, że produkt wygląda bardziej atrakcyjnie oraz zyskuje wyjątkowy charakter. Poprzez uszlachetnienia materiałów drukowanych wzmacniamy walory wydrukowanych projektów, podkreślimy piękno branży kosmetycznej, skutecznie zabezpieczając produkt. Warto zainwestować we wzbogacenia projektu poprzez uszlachetnienia druku. One mogą należeć do trzech z najważniejszych bodźców zmysłu – dotyk, wzrok, węch. Za pomocą silnej, nowoczesnej, profesjonalnej identyfikacji wizualnej z odpowiednio dopasowanym marketingiem wysokiej jakości możemy wyróżnić się na tle konkurencji i utrzymać wysoki poziom rozpoznawalności w branży kosmetycznej. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5345
dc.subject promowanie marka pl_PL
dc.subject marketing pl_PL
dc.subject księga znaku pl_PL
dc.subject logotyp pl_PL
dc.subject siatka pl_PL
dc.subject kolor pl_PL
dc.subject typografia pl_PL
dc.subject materiały drukowane pl_PL
dc.subject psychologia koloru pl_PL
dc.subject techniki druku pl_PL
dc.subject uszlachetnienia druku pl_PL
dc.subject podłoża pl_PL
dc.subject aromamarketing pl_PL
dc.subject marketing mobilny pl_PL
dc.subject ambient marketing pl_PL
dc.subject sponsoring pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject promocja pl_PL
dc.subject strona internetowa pl_PL
dc.subject usługa pl_PL
dc.title Uszlachetnienia druku w identyfikacji wizualnej marki z obszaru branży kosmetycznej pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna kreatywnej Agencji reklamowej CITYART. Księga znaku pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto