Streszczenie:
System identyfikacji wizualnej jest bardzo pomocny przy budowie silnej marki. Integralną częścią identyfikacji wizualnej jest logo. Powinno ono posiadać najważniejsze cechy profesjonalnego projektu: prostotę, rozpoznawalność, uniwersalność, ponadczasowość, jasność przekazu, zapamiętywalność. Księga znaku pokazuje prawidłowe zasady użycia logo.
Uszlachetnienia druku sprawiają, że produkt wygląda bardziej atrakcyjnie oraz zyskuje wyjątkowy charakter. Poprzez uszlachetnienia materiałów drukowanych wzmacniamy walory wydrukowanych projektów, podkreślimy piękno branży kosmetycznej, skutecznie zabezpieczając produkt. Warto zainwestować we wzbogacenia projektu poprzez uszlachetnienia druku. One mogą należeć do trzech z najważniejszych bodźców zmysłu – dotyk, wzrok, węch.
Za pomocą silnej, nowoczesnej, profesjonalnej identyfikacji wizualnej z odpowiednio dopasowanym marketingiem wysokiej jakości możemy wyróżnić się na tle konkurencji i utrzymać wysoki poziom rozpoznawalności w branży kosmetycznej.