Repozytorium PJATK

Horror jako fikcja grozy w grach

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Mołdawa, Ewelina
dc.date.accessioned 2021-08-27T11:14:35Z
dc.date.available 2021-08-27T11:14:35Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/M/WIZ/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1096
dc.description.abstract Prezentowana praca magisterska ma za zadanie przybliżyć tematykę grozy w grach. Głównym jej celem było przedstawienie i scharakteryzowanie gatunku horror w grach, zaprezentowanie jego ewolucji na przestrzeni czasu oraz określenie znaczenia we współczesnym świecie. Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcony jest genezie gatunku, przedstawia media przekazu fikcji grozy oraz zawiera charakterystykę podgatunków horroru. Następny rozdział przybliża wątek grozy w pierwszych grach, opisuje stronę techniczną i wizualną tych dzieł oraz prezentuje kultowe gry horror z XX wieku. Kolejny rozdział skupia się na fikcji grozy we współczesnych grach, opisuje ich rozwój technologiczny, charakteryzuje gatunki i przedstawia przykłady najpopularniejszych gier XXI wieku. Ostatni, czwarty rozdział porusza kwestię popularności gier horror w dzisiejszym świecie, ich psychologiczną stronę i wpływ na gracza. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5339
dc.subject horror pl_PL
dc.subject fikcja grozy pl_PL
dc.subject gry pl_PL
dc.title Horror jako fikcja grozy w grach pl_PL
dc.title.alternative Crystal – Pixel Art Assets pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto