dc.contributor.author |
Horyńska, Weronika |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-27T11:11:00Z |
|
dc.date.available |
2021-08-27T11:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-27 |
|
dc.identifier.issn |
2020/M/WIZ/3 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1095 |
|
dc.description.abstract |
Głównym celem niniejszej pracy jest analiza i usystematyzowanie sposobu percepcji i
kreacji dzieła sztuki w ujęciu psychologicznym, filozoficznym i społecznym. Proces
twórczy można opisać dwojako, z perspektywy twórcy oraz odbiorcy. Poruszone
zagadnienia pogrupowano ze względu na odpowiedzialność artysty i moralność w
procesie twórczym. Następnie omówiono sposoby oddziaływania dzieła sztuki i
wynikające z tego konsekwencje, idee klasyfikujące rodzaje wpływu oraz rolę emocji w
interpretacji dzieła. Na koniec określono rolę artysty jako twórcy, z podkreśleniem
sposobu przedstawienia artystycznych wizji za pomocą ludzkiego ciała. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5333 |
|
dc.subject |
sztuka |
pl_PL |
dc.subject |
psychologia |
pl_PL |
dc.subject |
emocje |
pl_PL |
dc.subject |
interpretacja |
pl_PL |
dc.subject |
recepcja |
pl_PL |
dc.subject |
wpływ |
pl_PL |
dc.subject |
kreacja |
pl_PL |
dc.subject |
body art |
pl_PL |
dc.title |
Percepcja i kreacja dzieła sztuki |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Aplikacja językowa Doodle |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |