dc.description.abstract |
W tekście podejmuję wysiłek przedstawienia sposobu pracy nad animacją Strumień. Przedstawiam szereg ćwiczeń oraz sposobów postępowania wzmagających natchnienie. Staram się używać plastycznego języka, aby zapewnić jak największą zrozumiałość, a ponad to zilustrować przenikanie się treści podczas pracy w różnych mediach. Zarówno w pracy z tekstem, jak i z animacją oraz rysunkiem jako takim. Następnie opisuję zestaw szkoleniowy, na którym zbudowałem podstawy mojej umiejętności rysunku. Nazywam go „programem olimpijskim”. W dalszym ciągu opisuję zjawisko „erroru”, mogącego być efektem ubocznym wykonywania opisanych wcześniej ćwiczeń. Następnie przestawiam zbiór ważnych dla powstawania animacji, wypracowanych przeze mnie, nurtów tematycznych, z których najistotniejszym jest „wewnętrzna architektura”. Pracę zakańczam przeglądem technicznych kwestii powstawania animacji, co dodaje kontekstu wcześniejszej syntezie informacji. |
pl_PL |