Repozytorium PJATK

Kolor w identyfikacji wizualnej firmy

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Maslouskaya, Katsiaryna
dc.date.accessioned 2021-08-27T10:22:50Z
dc.date.available 2021-08-27T10:22:50Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/M/ANI/3
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1090
dc.description.abstract Niniejsza praca magisterska porusza temat koloru i sposoby jego wykorzystania w identyfikacji wizualnej firmy. Zastosowanie odpowiednego koloru zawsze zajmowało jedno z najważniejszych miejsc w tworzeniu każdej kampanii reklamowej, więc zwrócono szczególną uwagę na charakterystyczne cechy różnych barw. Jak postrzegają kolory różni ludzie, jakie czynniki subiektywne decydują o ich odbiorze. Jakie właściwości fizyczne kolorów warto wziąć pod uwagę przy projektowaniu? Rozumiejąc symboliczne i fizyczne postrzeganie kolorów, możemy manipulować nim bardziej świadomie i wydajnie. Kolory w całej swojej różnorodności mogą tworzyć odmienne złudzenia. Jak z ich pomocą stworzyć dobrą identyfikację wizualną? Jaką rolę w marketingu odgrywają kolory? Na te pytania autorka stara się odpowiedzieć w niniejszej pracy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5769
dc.subject Identyfikacja wizualna pl_PL
dc.subject kampania reklamowa pl_PL
dc.subject kolor pl_PL
dc.subject marketing pl_PL
dc.subject paleta barw pl_PL
dc.subject symbolika pl_PL
dc.subject synestezja pl_PL
dc.title Kolor w identyfikacji wizualnej firmy pl_PL
dc.title.alternative Przez wszechświat pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto