dc.contributor.author | Podleśna, Daria | |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T09:31:51Z | |
dc.date.available | 2021-08-27T09:31:51Z | |
dc.date.issued | 2021-08-27 | |
dc.identifier.issn | 2020/LIC/ANI/42 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1083 | |
dc.description.abstract | Praca omawia podstawowe zasady aktorstwa stosowane przez animatorów postaci filmowych. Bohater musi mieć jasno postawiony cel, konflikt i motywacja prowadzą do akcji,. Aktorstwo zaczyna się z chwilą projektowania bohatera. Proces tworzenia jest czasochłonny i składa się z wielopoziomowych zależności. Przykłady z historii kina niemego, kreskówki, animacji długometrażowych legendarnych osobowości, wyjawiają tajemnice światowej popularności królika Bugs’a, Myszki Miki czy Charliego Chaplina. Mowa ciała jest uniwersalnym językiem, uzewnętrznia osobowość bohatera. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5881 | |
dc.subject | bohater | pl_PL |
dc.subject | postać | pl_PL |
dc.subject | animator | pl_PL |
dc.subject | aktor | pl_PL |
dc.subject | animacja | pl_PL |
dc.title | Aktorstwo w animacji | pl_PL |
dc.title.alternative | Paracosm | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |