Repozytorium PJATK

Animacja w reklamie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Moroz, Viktoriia
dc.date.accessioned 2021-08-27T09:23:44Z
dc.date.available 2021-08-27T09:23:44Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/LIC/ANI/34
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1081
dc.description.abstract Niniejsza praca opisuje wynik wielu lat rozwoju animacji i ma na celu ukazanie jej znaczącej roli w jednym z najbardziej globalnych obszarów działalności - reklamie. Rozważania dotyczą funkcjonalności i znaczenia animacji na początkowych etapach tworzenia reklamy telewizyjnej. W oparciu o pracę znanych marketerów, ekspertów od reklamy i osobiste doświadczenie w agencji reklamowej, przedstawia ona także sposoby wykorzystania animacji w celu osiągnięcia skuteczności reklamy. Ponadto, praca analizuje techniki animacji, które pomagają nie tylko osiągnąć cele reklamodawców, ale także stworzyć emocjonalny związek z konsumentami, który pozostaje w ich sercach przez długi czas. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5795
dc.subject animacja pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject produkcja filmowa pl_PL
dc.title Animacja w reklamie pl_PL
dc.title.alternative Animacja na podstawie historii komiksowej „Melting Jelly Bunny” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto