dc.contributor.author | Białkowska, Ludwika | |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T07:41:10Z | |
dc.date.available | 2021-08-27T07:41:10Z | |
dc.date.issued | 2021-08-27 | |
dc.identifier.issn | 2020/LIC/ANI/21 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1068 | |
dc.description.abstract | Poniższa praca podejmuje tematykę kina autorskiego amerykańskiego reżysera Wesa Andersona, ze szczególnym naciskiem na jego animacje. Zawiera objaśnienia czym jest kino autorskie oraz animacja lalkowa, a także ich krótką historię. Praca skupia się na analizie kina autorskiego reprezentowanego przez Wesa Andersona, charakterystycznych cech dla produkcji tego reżysera oraz zastosowania ich w jego animacjach. Końcowa część traktuje o podobieństwach i różnicach między animacjami a filmami live-action tego reżysera, a także pokazuje jaki miały na siebie wpływ. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 5716 | |
dc.subject | Kino autorskie | pl_PL |
dc.subject | stop-motion | pl_PL |
dc.subject | animacja lalkowa | pl_PL |
dc.subject | film | pl_PL |
dc.subject | Wes Anderson | pl_PL |
dc.title | Kino autorskie w animacjach Wesa Andersona | pl_PL |
dc.title.alternative | Animacja Get off | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |