Repozytorium PJATK

Kino autorskie w animacjach Wesa Andersona

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Białkowska, Ludwika
dc.date.accessioned 2021-08-27T07:41:10Z
dc.date.available 2021-08-27T07:41:10Z
dc.date.issued 2021-08-27
dc.identifier.issn 2020/LIC/ANI/21
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1068
dc.description.abstract Poniższa praca podejmuje tematykę kina autorskiego amerykańskiego reżysera Wesa Andersona, ze szczególnym naciskiem na jego animacje. Zawiera objaśnienia czym jest kino autorskie oraz animacja lalkowa, a także ich krótką historię. Praca skupia się na analizie kina autorskiego reprezentowanego przez Wesa Andersona, charakterystycznych cech dla produkcji tego reżysera oraz zastosowania ich w jego animacjach. Końcowa część traktuje o podobieństwach i różnicach między animacjami a filmami live-action tego reżysera, a także pokazuje jaki miały na siebie wpływ. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5716
dc.subject Kino autorskie pl_PL
dc.subject stop-motion pl_PL
dc.subject animacja lalkowa pl_PL
dc.subject film pl_PL
dc.subject Wes Anderson pl_PL
dc.title Kino autorskie w animacjach Wesa Andersona pl_PL
dc.title.alternative Animacja Get off pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto