Repozytorium PJATK

Wykorzystanie zasad animacji w After Effects

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Yarova, Anastasiia
dc.date.accessioned 2021-08-26T13:44:45Z
dc.date.available 2021-08-26T13:44:45Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2020/LIC/ANI/8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1055
dc.description.abstract Animacja to rodzaj sztuki, w której dynamika ruchu jest przenoszona przez obrazy statyczne. Obecnie animacja służy do tworzenia kreskówek, filmów fabularnych, reklam, wideo, gier komputerowych i innych. Kiedy po raz pierwszy próbowałem animować chodzenie osoby w programie Affer Effects, na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że będzie to łatwe. Wstawiasz klatki kluczowe i otrzymujesz animację. Ale w praktyce okazało się, że jest inaczej. Bardzo trudno było kontrolować klatki kluczowe, w wyniku czego animacja nie przypominała chodzącego człowieka, ale raczej zepsutego robota. Stało się jasne, że sztuki animacji musimy się uczyć i trzeba znaleźć właściwy kurs. Na szczęście natknąłem się na książkę Richarda Williamsa „The Animators Survival Kit”. Richard Williams jest znanym animatorem, który otrzymał wiele nagród za swoją pracę. W swojej książce „The Animators Survival Kit” Richard Williams dzieli się wieloletnim doświadczeniem w prawidłowym tworzeniu animacji. Zasady zawarte w tej książce dotyczące prawidłowego wykonywania animacji dotyczą nie tylko animacji poklatkowej w formie papierowej, ale także komputerowych programów 2D i 3D. Czegokolwiek byśmy nie robili na komputerze, musimy zastosować te zasady do 2D lub animacji 3D albo w przypadku gry komputerowej. W swojej pracy chciałabym wyjaśnić, w jaki sposób wykorzystałam w swojej pracy After Effects i Photoshop. Chociaż zasady animacji dla After Effects i Photoshop są takie same, ale istnieje wiele niuansów. W programie Photoshop musisz narysować każdą klatkę, podczas gdy w After Effects klatki pośrednie są generowane przez Interpolation. Pokażę również, w jaki sposób używanie Java Script wbudowanego w After Effects może przyspieszyć pracę tworzeniu animacji. W swojej pracy dyplomowej korzystałam z następujących programów: After Effects, Photoshop, Illustrator i InDesign. Moim zdaniem Internet jest jednym z najciekawszych osiągnięć ludzkości. Możesz uczyć się w Internecie, uzyskiwać dostęp do wielu usług lub po prostu łatwo się komunikować. Ale, jak w życiu, Internet jest wykorzystywany do złych rzeczy, rozpowszechniania fałszywych wiadomości. W mojej animacji dyplomowej chciałabym ten temat rozwinąć. Główną ideą mojego filmu jest to, że współczesna Alice wpada w wyobrażony świat Internetu, gdzie spotyka starych przyjaciół i pomaga im pozbyć się problemów napotykanych w sieciach społecznościowych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5351
dc.subject 12 zasad animacji pl_PL
dc.subject zasady interpolacji w After Effects pl_PL
dc.title Wykorzystanie zasad animacji w After Effects pl_PL
dc.title.alternative Alicja w sieci pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto