dc.contributor.author |
Płotka, Małgorzata |
|
dc.contributor.author |
Syty, Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T20:18:27Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T20:18:27Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2011 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-99-4 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/104 |
|
dc.description |
Conference proceedings |
pl_PL |
dc.description.abstract |
Dobrze zaprojektowany i wykonany interfejs użytkownika
umożliwia otrzymanie pożądanych wyników w ergonomiczny,
intuicyjny, jednoznaczny sposób. Istnieją jednak klasy
aplikacji, w których świadomie pozostawia się użytkownikowi
możliwość popełniania błędów, np. wykonania operacji, które
nie doprowadzą do uzyskania wyników, bądź uzyskania
wyników błędnych lub niepełnych. W szczególności, takimi
aplikacjami są interaktywne symulacje doświadczeń
fizycznych. W rzeczywistości laborant może bowiem popełniać
błędy (np. źle projektując doświadczenie, niepoprawnie
zestawiając jego elementy bądź błędnie dobierając
parametry), co powinna uwzględniać wierna symulacja.
W pracy przedstawiamy własne doświadczenia związane
z projektowaniem interfejsu użytkownika dla tego typu
aplikacji, zbierane podczas realizacji innowacyjnego projektu
edukacyjnego „e-Doświadczenia w fizyce”. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
e-doświadczenia |
pl_PL |
dc.subject |
interfejs użytkownika |
pl_PL |
dc.subject |
nauka na błędach |
pl_PL |
dc.subject |
schemat „zaprojektuj – zbuduj – wykonaj – przeanalizuj – przedstaw wyniki” |
pl_PL |
dc.subject |
symulacje |
pl_PL |
dc.subject |
zjawiska fizyczne |
pl_PL |
dc.subject |
dobre praktyki |
pl_PL |
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.title |
Komunikacja człowiek–komputer w interaktywnych symulacjach doświadczeń fizycznych |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |