Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2020 według daty wydania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2020 według daty wydania

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Yarova, Anastasiia (2021-08-26)
    Animacja to rodzaj sztuki, w której dynamika ruchu jest przenoszona przez obrazy statyczne. Obecnie animacja służy do tworzenia kreskówek, filmów fabularnych, reklam, wideo, gier komputerowych i innych. Kiedy po raz ...
  • Usenko, Anastasiia (2021-08-26)
    Praca dotyczy kobiecego wizerunku w sztuce pierwotnego społeczeństwa i starożytnego świata. Przez obraz żeński rozumie się tu dowolny obraz podobny do kobiety w jakiejkolwiek formie sztuki. Może to być rzeźba, obraz, ...
  • Smolik, Gaja (2021-08-26)
    W pracy poruszono tematykę japońskiego komiksu (manga) i animacji (anime) na przykładzie serii Naruto. W pierwszym rozdziale opisano pojęcie jak i pochodzenie mangi. Określono również wygląd anime jak i różnice między tymi ...
  • Połecka, Zofia (2021-08-26)
    Tematem pracy jest wieloletnia twórczość artystyczna kanadyjskiego reżysera Jamesa Camerona oraz jego wkład w rozwój współczesnej kinematografii. Punktem odniesienia są motywy występujące w obrazach tego artysty takie ...
  • Krzewska, Weronika (2021-08-26)
    W poniższej pracy został zaprezentowany życiorys włoskiego reżysera Luca Guadagnino oraz jego twórczość. Głównym celem pracy jest interpretacja trzech filmów reżysera nazwanych przez niego trylogią pożądania . Zalicza ...
  • Gurne, Matylda (2021-08-26)
    Tematem niniejszej pracy jest obecność motywów surrealistycznych w animacji. Celem pracy jest ustalenie aspektów surrealizmu, które umożliwią interpretację animacji jako surrealistycznej. Praca składa się z trzech rozdziałów. ...
  • Chłodzińska, Michalina (2021-08-26)
    Pojęcie awangardy filmowej pojawiło się na początku lat 20 XX wieku we Francji i w Niemczech. Zbuntowani artyści zaczęli przeciwstawiać się ustalonym normom i tendencjom artystycznym. Zaczęto eksperymentować z formą ...
  • Król, Mateusz (2021-08-27)
    Praca stanowi polemikę z polskimi mitami narodowy. Przywołany jest dwór szlachecki z Pana Tadeusza jako mityczny portret szlachty polskiej, który zostaje skonfrontowany z krytycznym obrazem Pierwszej Rzeczypospolitej w ...
  • Konior, William (2021-08-27)
    Kiedy "anime", japoński odpowiednik animacji, wciąż rozwija się na całym świecie, wyróżniając się, czy to popularnością czy dochodami, zwyczajny japoński animator walczy, aby przetrwać kolejne dni. Japońska sztuka animacji ...
  • Muzychka, Sofiia (2021-08-27)
    Celem niniejszej pracy dyplomowej jest badanie historycznego podłoża powstania impresjonizmu i jego wpływu na sztukę współczesną oraz realizację w sferze współczesnych nowych mediów. Rozwój stylu impresjonizmu został ...
  • Podleśna, Daria (2021-08-27)
    Praca omawia podstawowe zasady aktorstwa stosowane przez animatorów postaci filmowych. Bohater musi mieć jasno postawiony cel, konflikt i motywacja prowadzą do akcji,. Aktorstwo zaczyna się z chwilą projektowania bohatera. ...
  • Gościcki, Wojciech (2021-08-27)
    Dungeons & Dragons jest znaną grą fabularną która zasłynęła ze swoich potworów. Inspiracje dla tych istot pochodzą z różnych źródeł, a wiele z tych bestii zmieniało się przez kolejne edycje podręczników. Przy swojej ...
  • Moroz, Viktoriia (2021-08-27)
    Niniejsza praca opisuje wynik wielu lat rozwoju animacji i ma na celu ukazanie jej znaczącej roli w jednym z najbardziej globalnych obszarów działalności - reklamie. Rozważania dotyczą funkcjonalności i znaczenia animacji ...
  • Lisak, Norbert (2021-08-27)
    Niniejsza praca podejmuje temat niepokojących treści w amerykańskiej animacji ubiegłego wieku w latach 1930 – 1950. Opisywany problem został poddany analizie na podstawie wydarzeń historycznych, a także życia twórców. ...
  • Holovchuk, Anastasiia (2021-08-27)
    Celem niniejszej pracy dyplomowej jest zbadanie gatunku cyberpunku w kinematografii i jego tranzycji na inne formy sztuki. Ponadto opisany został jego wpływ na środowisko społeczno-kulturowe z uwzględnieniem rozwoju sztucznej ...
  • Wardak, Kamil (2021-08-27)
    W pracy licencjackiej przedstawiono oraz opisano style explainer wideo takie jak character animation czy live action i przedstawiono ich zastosowanie w dzisiejszej reklamie, jednak zarówno wiedze jak i doświadczenia czerpano ...
  • Świtaj, Agata (2021-08-27)
    Moja praca dotyczy silnych postaci kobiecych w filmach Quentina Tarantino. Ten reżyser potrafi stworzyć bardzo złożone kobiety, które mogą stać się inspiracją. Skupiam się również na sposobie w jaki postacie są przedstawiane. ...
  • Szetela, Kamila (2021-08-27)
    Poniższa praca zatytułowana Znaczenie i rola koloru filmie porusza zagadnienia dotyczące początków oraz rozwoju koloru w kinematografii. Skupia się na walorach estetycznych oraz psychicznych związanych z barwą w filmach. ...
  • Rzeczyca, Anna Karolina (2021-08-27)
    W mojej pracy opisałam życie i twórczość trzech artystów, Jana Vermeera, Vincenta van Gogha i Nikifora. Byli oni niedocenieni za życia, dzisiaj będąc znanymi na całym świecie, a ich prace są bezcenne. Mimo tego, że żyli w ...
  • Pavlenko, Anna (2021-08-27)
    Niniejsza praca została poświęcona interakcji dźwięku i obrazu w animacji. Pierwszy rozdział opowiada o estetyce dźwięku w animacji i jego roli jako czynnika tworzącego klimat dzieła i wzmacniającego jego wpływ na ludzką ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto