Repozytorium PJATK

„Fetyszyzacja kobiecego cierpienia w interaktywnym horrorze. Analiza wybranych przykładów.”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Baczyńska, Aleksandra
dc.date.accessioned 2021-08-26T11:23:39Z
dc.date.available 2021-08-26T11:23:39Z
dc.date.issued 2021-08-26
dc.identifier.issn 2021/M/WIZ/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1043
dc.description.abstract W niniejszej praca analizowana jest fetyszyzacja kobiecego cierpienia w interaktywnym horrorze. Pierwsza część skupia się na przytoczeniu kontekstu historycznego dziewiętnastego wieku. Drugi rozdział zawiera genezę gatunku horroru i zagłębia się w jego najpopularniejsze motywy kobiece. W trzeciej części następuje analiza przykładów interaktywnego horrory w kontekście kobiecego cierpienia. Podsumowanie skupia się na spojrzeniu na kobiece motywy w kontekście warunków pracy przemysłu gier wideo. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5884
dc.subject horror pl_PL
dc.subject feminizm pl_PL
dc.subject cierpienie pl_PL
dc.subject fetyszyzacja pl_PL
dc.subject gry wideo pl_PL
dc.title „Fetyszyzacja kobiecego cierpienia w interaktywnym horrorze. Analiza wybranych przykładów.” pl_PL
dc.title.alternative Rekonstrukcja w VR wnętrza Pałacu Carskiego w Białowieży pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto