dc.description.abstract |
Celem pracy jest przybliżenie zagadnienia marki osobistej na przykładzie
współczesnych polskich ilustratorów.
Praca rozpoczyna się od prezentacji płaszczyzn kształtowania wizerunku personal
brandingu. W drugim rozdziale poruszony został temat budowania wiarygodności przez
przedsiębiorców, miasta i polityków na przykładzie współpracy z polskimi ilustratorami.
Następny dział podejmuje temat jak ważne w dzisiejszych czasach jest znaczenie
mediów społecznościowych. W rozdziale tym zostały scharakteryzowane najbardziej
popularne serwisy społecznościowe, jak Facebook, YouTube i Instagram, również przez
pryzmat działalności polskich ilustratorów na rynku reklamowym.
Ostatni rozdział opisuje Jungowskie archetypy zachowań budowania wizerunku, które
swoje zastosowanie mogą odnaleźć w social mediach, ale też w szeroko rozumianych
mechanizmach promocji marki. Zobrazowane zostało to na przykładzie ilustratora Szymona
Szymankiewicza, który wpisuje się w jeden z wyjątkowo charakterystycznych wzorców. |
pl_PL |